gift jajiga upload اجاره ویلا در کیش، جزیره آب و آفتاب

معرفی بهترین اقامتگاه‌های کیش

اجاره ویلا در کیش، جزیره آب و آفتاب

اجاره ویلا در کیش ، راهی برای تجربه یک اقامت خصوصی در دل جزیره‌ای است که مثل مروارید می‌درخشد.

کشتی تفریحی، آب تمیز و آبی، ک ساحل ماسه‌ای سفید و دلفین‌هایی که کنارتان شنا می‌کنند.

احتمالا فکر می‌کنید که این چیزها فقط برای فیلم‌هاست یا باید تا یونان رفت تا چنین چیزی را تجربه کرد. اما کیش درهمین نزدیکی‌ها است با ساحل ماسه‌ای سفید، کشتی تفریحی و دلفین‌هایش.

همان طور که می‌دانید کیش یکی از جزایر جنوبی ایران است که تقریبا در هر فصلی چه گرم و چه سرد برای علاقه‌مندان به سفر، مقصد مهمی به شمار می‌آید.

مراکز خرید متعدد، رستوران‌های بی‌نظیر، تجربه متفاوتی که می‌توانید از اجاره ماشین در کیش به دست آورید و از همه مهم‌تر مردم مهمان نواز کیش، همه و همه می تواند اراده شما را برای سفر به کیش محکم‌تر کند.

تفریحات کیش انتظارتان را می‌کشد؛ اسکله تفریحی، بوستان آهوان، خانه بومیان کیش، ساحل مرجان، کشتی یونانی و شهر زیرزمینی کاریز که همه این‌ها در کنار جنگ‌های شبانه، کیش را به یکی از بهترین مقاصد سفر تبدیل کرده است.

حالا برویم سر اصل مطلب، برای اینکه بتوانید به همه این تفریحات برسید و با فراغ بال خوش بگذرانید باید یک مسافرت درست و حسابی به کیش داشته باشید.

چه چیزی بهتر از اجاره سوئیت و ویلا در کیش که بتوانید مستقل و با خیال راحت زمان استراحت‌تان را در آن بگذرانید.

با پیشنهادات ما همراه باشید تا چند تا از آپارتمان‌ها و ویلاهای اجاره‌ای کیش را به شما معرفی کنیم.

اجاره آپارتمان مبله در کیش

یک آپارتمان یک خوابه نوساز و لوکس در یکی از بهترین و گران‌ترین مناطق جزیره کیش.

خدماتی که در این آپارتمان دریافت می‌کنید واقعا فراتر از اجاره‌های معمول ویلاها است.

اجاره ویلا در کیش
اجاره ویلا در کیش

مشاهده و رزرو:

اول اینکه با اجاره این آپارتمان ترانسفر فرودگاهی از 10 صبح تا 9 شب، برایتان مهیا شده تا به راحتی به محل استراحت‌تان در کیش برسید.

خدمات مختلفی مثل اجاره دوچرخه، موتورسیکلت و اتومبیل هم در زیر همین ساختمان وجود دارد.

در طبقه پایین این آپارتمان دوبلکس، سالن پذیرایی، آشپزخانه، تراس و سرویس فرنگی قرار گرفته و در طبقه بالا اتاق خواب مستر که سرویس فرنگی و حمام جداگانه دارد.

در طبقه بالا هم به یک تراس مجزا دسترسی دارید. از نظر تهویه هم خیالتان راحت باشد.

از نظر دسترسی‌ها هم باید گفت که این آپارتمان به مراکز خرید و رستوران و سوپرمارکت نزدیک است.

در ضمن در این مجموعه، چهار واحد از این اقامتگاه وجود دارد که فقط رنگ دکوراسیون داخلی‌شان متفاوت است.

اگر خواستید به همراه دوستان‌تان یا چند خانواده با هم به کیش سفر کنید و نگران اقامت‌تان هستید، اینجا یکی از بهترین انتخاب‌هاست. چون در عین اینکه مستقل هستید اما به هم نزدیک هستید.

اجاره سوئیت در کیش

اجاره ویلا در کیش
اجاره سوئیت در کیش

مشاهده و رزرو:

یک سوئیت تمیز در یک آپارتمان دو طبقه در موقعیتی مناسب در شهرک صدف.

از مزیت‌های این سوئیت می‌شود به نزدیک بودنش به تمام بازارهای کیش اشاره کرد.

ایستگاه دوچرخه که یکی از مفرح‌ترین جاذبه‌های گردشگری کیش است، هم در فاصله نزدیکی از این سوئیت قرار دارد.

فاصله از ساحل با اتومبیل فقط سه دقیقه است. تا 4 نفر می توانند در این سوئیت اقامت داشته باشند اما اصلا نگران سفرهای دسته جمعی‌تان نباشید چون 8 واحد مشابه در این مجموعه هست که می توانید با هماهنگی قبلی چند تا را با هم اجاره کنید.

اگر برای تمیزی و نظافت نگران هستید این سوئیت یکی از بهترین انتخاب‌ها است چون خدمات نظافتی هتلینگ به صورت رایگان در همه سوئیت‌ها انجام می‌شود.

ترانسفر فرودگاهی رایگان از خدماتی است که در اختیار مهمانان قرار دارد.

با اجاره این اقامتگاه تا آخرین لحظه می‌توانید از حضور در کیش لذت ببرید چرا که تنها 7 دقیقه با فرودگاه فاصله دارید.

اجاره ویلا در کیش_نزدیک ساحل

اگر به اقامتگاهی در کیش که هم با کیفیت باشد و هم ارزان نیاز دارید، اینجا همان جاست؛ یک واحد ویلایی یک خوابه که در یک مجموعه 45 واحده در محوطه‌ای به مساحت 20 هزار متر ساخته شده است.

درون این مجموعه رستوران و کافی شاپ و فضای سبز مهیا شده که برای همه ویلاها قابل استفاده است و صبحانه برای همه مهمانان رایگان است.

امکان سرو غذا هم در رستوران هست ولی امکان آشپزی در واحدها وجود ندارد. همانطور که گفتیم این واحد یک خوابه است و برای 5 نفر تخت وجود دارد.

اجاره ویلا در کیش
اجاره سوئیت در کیش

مشاهده و رزرو:

این مجموعه و میزبانش خدمات استاندارد هتلینگ را برای همه مهمانان مهیا کرده و تعویض روبالشی و رو تختی به ازای هر بار رزرو انجام می‌شود.

در ضمن اگر بخواهید هر روز این امکان وجود دارد که به صورت رایگان واحدتان تمیز شود.

از اینجا تا ساحل کیش فقط پنج دقیقه پیاده‌روی و تا بازار مرجان تنها دو دقیقه با اتومبیل قاصله دارید.

اگر بین 8 صبح تا 12 شب به کیش برسید، رایگان از شما استقبال می کنند و شما را تا ویلا می‌رسانند.

در ضمن با اجاره یکی از این ویلاها ورودی سافاری و گشت دور جزیره هم رایگان خواهد بود. هر روز ساعت 9 صبح، سرویس رفت به بازار برایتان مهیا است.

اجاره آپارتمان در کیش

اجاره ویلا کیش
اجاره ویلا کیش

مشاهده و رزرو:

این سوئیت مبله‌ دو خوابه در منطقه نوبنیاد کیش قرار دارد و از این سوئیت به راحتی به مراکز خرید و رستوران‌های منطقه دسترسی خواهید داشت.

اگر وسواسی باشید و نظافت برایتان خیلی مهم است، این آپارتمان انتخاب خوبی است، چون بعد از خروج هر مهمان روبالشی‌ها و رختخواب‌ها تعویض و شست‌وشو می‌شود.

این واحد تا مرکز خرید آرین 3 دقیقه و تا بازار مرکزی جزیره 10 دقیقه، با ماشین فاصله دارد.

اگر خواستید به همراه دوستانتان یا چند خانواده با هم به کیش سفر کنید، این آپارتمان یک واحد تک خوابه هم دارد که می‌توانید با هماهنگی قبلی هردو واحد را با هم اجاره کنید.

اجاره آپارتمان مبله در کیش

در کیش جاهای زیادی برای اقامت هست اما این واحد شیک و تمیز یکی از بهترین گزینه‌هاست.

این آپارتمان دو خوابه در شهرک صدف قرار دارد و شهرک صدف از لحاظ دسترسی به مراکز خرید و بازار گزینه‌ خوبی است و خیالتان را از بابت تهیه مایحتاج روزانه راحت می‌کند.

تمام اتاق‌های این آپارتمان سیستم سرمایشی دارند و آشپزخانه مجهز به وسایل پخت‌وپز است، البته اگر تمایل داشته باشید صبحانه و نهار شام برایتان سرو می‌شود.

امکان استفاده از فضای پارکینگ و باربکیو برایتان فراهم است و اگر نظافت خیلی برایتان اهمیت دارد باید بدانید، این آپارتمان ملزومات خواب هتلی دارد.

اجاره ویلا در کیش
اجاره ویلا در کیش

مشاهده و رزرو:

اسکان در این آپارتمان خدمات ترانسفری رفت و برگشت رایگان دارد همچنین از پیک شبانه روزی رایگان برای سفارشتان می‌توانید بهره ببرید.

البته اگر تمایل داشته باشید که با دوچرخه و یا موتورسیکلت، چرخی در شهر بزنید، میزبان امکان اجاره این وسایل را به صورت ساعتی برایتان فراهم می‌کند.

در نهایت باید بگوییم، اقامت در این ویلای لاکچری، به یک اتومبیل لوکس هم نیاز دارد که اقامت و جابه‌جایی در جزیره را برایتان راحت کند که با تخفیف ویژه این خدمات هم برایتان مهیا می‌شود.

 اجاره خانه در کیش

این ویلای دوبلکس که در شهرک صدف کیش قرار گرفته در طبقه بالای آن یک اتاق خواب مستر و بالکنی بزرگ و خصوصی با متراژ 30 متر وجود دارد.

بالکن این آپارتمان فضای زیبایی دارد و در این بالکن میز و صندلی و باربکیو و تاب برای شب‌نشینی شما فراهم است.

در طبقه پایین هم سالن پذیرایی و آشپزخانه و یک اتاق خواب با سرویس بهداشتی و حمام قرار گرفته است.

اجاره خانه در کیش
اجاره ویلا در کیش

مشاهده و رزرو:

از لحاظ موقعیت مکانی این واحد هم خیالتان راحت باشد چون در فاصله کمی از ساحل قرار دارد و به راحتی می‌توانید در ساحل زیبای کیش قدم بزنید، همچنین فقط 2 دقیقه با نانوایی وسوپرمارکت و رستوران فاصله دارید و برای رسیدن به بازار مروارید به کمتر از 5 دقیقه زمان نیاز دارید.

یک نکته‌ی خوب این اقامتگاه این است که تا لحظه آخر با خیال راحت از سفرتان لذت می‌برید، چون فقط 10 دقیقه با فرودگاه فاصله دارید.

در نهایت هم باید بگوییم اگر طرفدار تفریحاتی مثل موتورسواری و دوچرخه‌سواری هستید، در این اقامتگاه این خدمات هم به شما ارائه می‌شود.

سخن آخر

امیدواریم سفر به کیش حسابی خوش بگذرد و با اجاره ویلا در کیش یک اقامت به یاد ماندنی در این شهر داشته باشید.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

لطفاً امتیاز دهید

فرحناز هوسمی

ثبت دیدگاه

وب‌سایت جاجیگا

جاجیگا را دنبال کنید