6 جاجیگا در نمایشگاه الکامپ 98 تهران

جاجیگا در نمایشگاه الکامپ 98 تهران

شنبه: پارک علم و فناوری گیلان با هدف حمایت و معرفی دستاوردهای مرتبط واحد‌های فناور و شرکت‌های دانش بنیان در حوزه‌های ICT و محصولات دیجیتال و شناسایی و جذب سرمایه‌گذار به ریاست دکتر علی باستی و به همراه تعدادی از شرکت های فناور و دانش بنیان مستقر در مرکز رشد و پارک، از جمله جاجیگا در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.
نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک ایران با نام اختصاری الکامپ، به عنوان مهمترین و معتبرترین رویداد فناوری اطلاعات IT در ایران به شمار می‌آید که هر ساله با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی فعال در این زمینه برگزار می‌گردد. در سال ۹۸ نیز بیست و پنجمین دوره این نمایشگاه از تاریخ ۲۷ تا۳۰ تیر در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

elecomp jajiga جاجیگا در نمایشگاه الکامپ 98 تهران
غرفه ی جاجیگا در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ

نمایشگاه الکامپ با رویکرد شناسایی دستاوردها و پیشرفت های جدید در زمینه ی IT و همچنین تسهیل شرایط صادرات تکنولوژی های داخلی ایجاد شده است که در سال های اخیر با رشد چشمگیر استارتاپ های داخل کشور و شرکت آن ها در این رویداد حال و هوای ویژه به این نمایشگاه بخشیده شده است.
دکتر امیر ملک‌پور معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری گیلان ضمن تاکید بر اهمیت نمایشگاه الکامپ به عنوان امکانی مناسب برای بازاریابی محصولات فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به این نکته اشاره نمود که پارک علم و فناوری گیلان با تعدادی از بهترین استارت‌آپ‌های خود در این رویداد شرکت می­نماید.

ایشان همچنین افزودند که نمایشگاه الکامپ به عنوان بستری برای تعاملات سازنده شرکت‌ها حائز اهمیت بوده و می‌تواند زمینه‌ساز توسعه اکوسیستم فناوری استان گیلان شود. همچنین گسترش مناسبات حین برگزاری نمایشگاه الکامپ و پیگیری تعاملات شکل گرفته از جمله برنامه های پارک علم و فناوری پس از برگزاری رویداد می باشد. شرکت‌های برگزیده استان گیلان که در این نمایشگاه حضور خواهند داشت شهرآرا، دکترکلابز، شاپ‌فا، واجارو، تی‌رافا، گیلاس، جاجیگا، پونیشا، مارلیک تاکسی و رایمون هستند.

5 1 جاجیگا در نمایشگاه الکامپ 98 تهران

«جاجیگا»، به عنوان یکی از استارت‌آپ‌های موفق حیطه گردشگی که در بخش رزرواسیون اقامتگاه‌های مردمی، خصوصی، اجاره ویلا و اقامتگاه در ایران فعال است امسال نیز در نمایشگاه الکامپ حضور خواهد داشت.
بابک سهرابی، مدیر عامل «جاجیگا» با اشاره به روند رو به پیشرفت این مجموعه افزود ما اهداف بلندپروازانه‌ای را در «جاجیگا» دنبال می‌کنیم و از طریق شرکت در الکامپ به دنبال معرفی هر چه بیشتر خود به اکوسیستم استارتاپی ایران هستیم.

او افزود در دو سال گذشته، یعنی از خرداد ۱۳۹۶ تا خرداد ۱۳۹۸، «جاجیگا» ۱۲ هزار درصد رشد در دو شاخص اصلی کسب و کار خود، یعنی تعداد و مبلغ رزرو ماهانه داشته است، که خود نشان دهنده راه درستی است که او و تیمش در حال طی آن هستند.
«جاجیگا»، هم اکنون با حدود ۳ هزار اقامتگاه فعال ضمن حضور جدی در محبوبترین منطقه گردشگری کشور یعنی شمال ایران، با جلب اعتماد حدود هزار میزبان فعال، بیش از ۱۵۰ شهر و روستا واقع در ۲۳ استان کشور را تحت پوشش قرار داده است.

مدیر عامل «جاجیگا» در انتها گفت: ورود به بازار گردشگران بین‌المللی و فراهم آوردن امکان رزرواسیون آنلاین به زبان‌های خارجی و همچنین فراهم آوردن بستر لازم برای رزرو اقامتگاه‌های غیر هتلی کشورهای همسایه برای گردشگران ایرانی از برنامه های میان و بلند مدت «جاجیگا» است.

انتشار توسط: مجله شنبه

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

لطفاً امتیاز دهید

ثبت دیدگاه

وب‌سایت جاجیگا

جاجیگا را دنبال کنید