WhatsApp Image 2020 05 27 at 11.36.34 PM معرفی هفت اقامتگاه‌ مناسب در سفر به شیراز

از سوئیت و ویلا تا اقامتگاه بوم‌گردی در شیراز

معرفی هفت اقامتگاه‌ مناسب در سفر به شیراز

اجاره اقامتگاه در سفر به شیراز ، که مناسب حل و سلیقه شما باشد، حس و حال خوش مسافرت به شهر شاعران را چند برابر می‌کند.

شیراز شهر فرهنگ و ادب، شهر بهارنارنج‌، شهر عشّاق، شهر گل و باغ و بلبل! شهر یک تیر و چند نشان است!

چرا؟ چون با سفر به این شهر نه تنها جسم‌تان بلکه روح‌تان هم جلا پیدا می‌کند.

در شیراز خیلی جاها را باید دید، با خیلی‌ها باید سخن گفت، در باغ‌ های شیراز قدم زد، به ییلاقات خوش آب و هوا سر زد، غذاها و رستوران‌های زیادی هم برای تست کردن هست.

شیراز در انتظار شما است. از بازار وکیل گرفته تا لونا پارک، از تخت جمشید و آرامگاه کوروش در پاسارگاد گرفته تا حافظیه در یک غروب دل انگیز و صد البته غذای محلی شیراز مثل کلم پلو شیرازی، همه و همه انتظار شما رو می‌کشند.

حالا برای اینکه بتوانید به همه اینها برسید که البته بعضی‌هایشان فاصله کوتاهی هم با شیراز ندارند باید چند روزی را در شیراز خوش بگذرانید؛ اصلا شیراز شهر ماندن است.

باید با آرامش در شیراز اتراق کنید. با مردمانش دمخور شوید تا لذت ببرید. برای این کار چی بهتر از اجاره سوئیت و آپارتمان مبله در شیراز که وقتی عصرها برگشتید با خیال راحت بتوانید استراحت کنید. ما در این مطلب چند تا از اقامتگاه‌های خوب شیراز در سایت جاجیگا را به شما معرفی می‌کنیم.

رزرو هتل سنتی در شیراز

اجاره-اقامتگاه-در-سفر-به-شیراز
اجاره اقامتگاه در سفر به شیراز

مشاهده و رزرو

یک هتل با معماری سنتی سلطنتی در قلب بافت تاریخی شیراز.

این هتل سنتی شامل 16 سوئیت با ظرفیت‌های مختلف است که در سه طبقه‌ آسانسوردار قرار گرفته.

این هتل با معماری سنتی جذابش در بهترین موقعیت مکانی روبه‌روی حرم مطهر شاهچراغ واقع شده و به مجموعه زندیه و تمامی ادارات نزدیک است.

داخل اتاق‌ها امکان آشپزی وجود ندارد اما می‌توانید از آشپزخانه مرکزی هتل برای پخت و پز و یا گرم کردن غذا استفاده کنید و یا از رستوران هتل غذایتان را تهیه کنید.

از مزیت‌های این هتل می‌شود به صبحانه و وای فای رایگان‌اش اشاره کرد و غیر از این، امکانات بهداشتی هتلی هم در اختیارتان قرار می‌گیرد.

اتاق‌های دیگر این هتل را می‌توانید در جاجیگا ببینید و رزرو کنید.

رزرو منزل مبله دو خوابه در شیراز– اجاره اقامتگاه در سفر به شیراز

اجاره- اقامتگاه-در-سفر-به-شیراز

مشاهده و رزرو

یک منزل مبله، در بالای شهر شیراز که فاصله کمی هم با اماکن دیدنی و تفریحی شیراز دارد.

آپارتمان مورد نظر مجهز به آسانسور است و سه واحد مشابه دیگر نیز در همین آپارتمان وجود دارد که در صورت هماهنگی با میزبان می‌توانید اقدام به رزروشان کنید.
این واحد در موقعیت مناسبی قرار گرفته و دسترسی خوبی به اماکن تاریخی، تجاری و درمانی دارد.
وقتی در این مکان اقامت دارید فاصله شما با باغ ارم سه، باغ عفیف آباد پنج، خیابان زند و ارگ کریم خانی 10 و سعدیه 15 دقیقه است.

پایین همین آپارتمان تهیه غذای بیرون بر هم هست که میتواند درمواقعی که خسته هستید شما را از شر پخت و پز راحت کند.
اگر خواستید واحدهای دیگری از این مجموعه را رزرو کنید، دقت کنید که ممکن است رنگ دکوراسیون با آن چیزی که در تصاویر می‌بینید متفاوت باشد.

اجاره آپارتمان تمیز و شخصی در شیراز

3145630 معرفی هفت اقامتگاه‌ مناسب در سفر به شیراز

مشاهده و رزرو

این منزل مبله در طبقه اول یک آپارتمان واقع شده. ‍‌‌این آپارتمان در موقعیت خوبی از شهر از نظر امکانات شهری قرار دارد. فقط 30 متر با ایستگاه اتوبوس فاصله دارد به همین خاطر می‌توانید با هزینه کم‌تر به همه نقاط شیراز دسترسی داشته باشید.

همچنین در این آپارتمان خیالتان بابت تهیه مایحتاج روزانه راحت است چون سوپر مارکت و میوه ‌فروشی در چند قدمی‌تان قرار دارد و با نانوایی 30 متر فاصله دارد.

اجاره منزل در روستای قلات شیراز

روستای قلات که از روستاهای هدف گردشگری در فارس به شمار می‌رود در 36 کیلومتری شیراز قرار گرفته و جای بسیار خوش آب و هوایی است.

روستای قلات روستایی قدیمی است که یک کلیسای تاریخی و درختان سر به فلک کشیده این ادعا را ثابت می‌کند. حالا در همین روستا و اطرافش اقامتگاه‌های خوبی برای اجاره و گذراندن چند روز در آرامش هست.

6 1 معرفی هفت اقامتگاه‌ مناسب در سفر به شیراز

مشاهده و رزرو

تصویر بالا منظره پیش روی این اقامتگاه دنج و خودمانی است.

این واحد یک خوابه در یک ساختمان نوساز دو طبقه قرار گرفته و هر چهار فصل با مناظری زیبا از طبیعت اقامت‌تان دلنشین تر می‌شود. پنجره رو به طلوع خورشید، محیط آرام و تمیز می‌تواند لحظات خوبی را برایتان بسازد.

3 1 معرفی هفت اقامتگاه‌ مناسب در سفر به شیراز

ورودی واحد مستقل است و برای ورود به واحد مورد نظر باید به اندازه یک طبقه از حیاط پله‌ها رو طی کنید.

این اقامتگاه به نانوایی، سوپرمارکت و رستوران‌های متنوعی نزدیک است، از این بابت جای هیچ نگرانی نیست.

همچنین وقتی در اینجا اقامت دارید می‌توانید از طبیعت زیبای قلات مثل، کوه، آبشار و اماکن دیدنی مثل خانه‌های قدیمی دیدن کنید.
نظرات مهمانان قبلی این اقامتگاه که میزان رضایت باورنکردنی 4.8 از 5 را در جاجیگا درج کردند را هم می‌توانید بخوانید.

رزرو اقامتگاه بومگردی در شیراز

3146539 معرفی هفت اقامتگاه‌ مناسب در سفر به شیراز

مشاهده و رزرو

خیلی‌ها آرزو دارند که یک خانه تاریخی داشته باشند و محل زندگی‌شان در یک خانه تاریخی باشد و آن حال و هوا را تجربه کنند.

اگر شما از این دسته افراد هستید، حالا این امکان فراهم شده تا چند روزی این تجربه نصیب‌تان بشود

حالا اگه این خانه در یک شهر تاریخی و با حال و باصفا هم باشد که دیگر همه چیز تکمیل است

خبر خوب این که این امکان در جاجیگا فراهم شده و شما می‌توانید با رزرو این اقامتگاه تاریخی حس متفاوتی را تجربه کنید.

این اقامتگاه بومگردی در خانه‌ای تاریخی که قدمت آن به بیش از 150 سال پیش و اواخر دوره قاجار و اوایل دوره پهلوی بر می‌گردد، قرار گرفته.

اقامتگاه مورد نظر ما در مرداد ماه 1397 در طبقه همکف و زیرزمین ساخته شده و در مجموع 7 واحد اقامتی با سرویس بهداشتی مجزا دارد.
گفتنی‌های زیادی درباره این اقامتگاه و طراحی‍‌اش وجود دارد که ما به چند نکته آن اشاره می‌کنیم:

یک اتاق پنج دری یا شاه‌نشین دارد که مناسب روزهای سرد زمستان است، چرا؟ چون طوری طراحی شده که که در زمستان‌ها بیشتر در معرض نور خورشید قرار می‌گیرد، در نتیجه گرمتر است.

از طرف دیگه یک اتاق 3 دری یا اتاق تابستانه هم وجود دارد که در تابستان خورشید کمتر بهش می‌تابد و همین مساله باعث شده که در تابستان خنک باشد.

این بومگردی خاص در خیابان لطفعلی‌خان زند قرار گرفته که دسترسی شما را به نارنجستان قوام و خانه زینت الملک، مسجد مشهور صورتی، خانه نصیرالملک، امام زاده زنجیری، مجموعه زندیه شامل بازار وکیل، حمام وکیل، ارگ کریمخان و موزه پارس راحت می‌کند. همچنین نزدیک مرکز خرید اصلی شهر هستید که خودش از جاذبه‌های توریستی شیراز به حساب می‌آید.

رزرو خانه باغ سنتی در شیراز

6 2 معرفی هفت اقامتگاه‌ مناسب در سفر به شیراز

مشاهده و رزرو

بیژن سمندر، اخوان ثالث، فریدون مشیری، حسین پناهی، نیما یوشیج، صدرالدین محلاتی، سهراب سپهری، حافظ، سعدی، فروغ فرخزاد، شهریار و احمد شاملو هر کدام در این خانه باغ زیبا یک اتاق به خودشان اختصاص داده‌اند. شما می‌توانید در هر یک از 12 اتاق موجود در این اقامتگاه ساکن بشوید.

10 اتاق در عمارت اصلی قرار دارد اما دو اتاق که با امکانات کامل تجهیز شده جدا از عمارت و در باغ قرار گرفتند. این را هم اضافه کنم که این عمارت در یک باغ دو هزار متری قرار گرفته و همین موضوع اینجا را برای اقامت در این شهر زیبا خواستنی‌تر می‌کند.
در این اقامتگاه، صبحانه برای مهمانان رایگان است و برای وعده نهار و شام هم انواع غذاها در رستوران سیاه چادر این خونه باغ که دکوراسیونی سنتی دارد سرو می‌شود. وقتی در اینجا سکونت دارید به امکانات شهری و اماکن گردشگری مثل بازار، ارگ کریم خان، بازار وکیل، مسجد شاهچراغ، باغ عفیف آباد و … دسترسی راحتی دارید.
از نظر تمیزی و موارد این چنینی هم خیالتان راحت باشد. این بومگردی خدمات رفاهی و هتلینگ ارائه می‌دهد. به عبارت دیگه تخت‌ها باکس هتلی شامل لحاف و ملحفه هستند و در هر اتاق مسواک، خمیر دندان، دمپایی هتلی و حوله تمیز در اختیارتان قرار می‌گیرد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

لطفاً امتیاز دهید

فرحناز هوسمی

ثبت دیدگاه

وب‌سایت جاجیگا

جاجیگا را دنبال کنید