shopping center بهترین مراکز خرید مازندران _ از رامسر تا بابلسر

یک چمدان پر از خریدهای رنگارنگ

بهترین مراکز خرید مازندران _ از رامسر تا بابلسر

وقتی از بخش‌های جذاب و دوست داشتنی سفر به مازندران حرف می‌زنیم، بی انصافیست که از مراکز خرید مازندران و گشت و گذار و خرید در بازارهای آن چیزی نگوییم.

برای اکثر گردشگران، چرخ زدن در مراکز خرید مختلف و تماشای ویترین‌های رنگارنگ و پر کردن چمدان با خریدهای جوراجور، تفریح هیجان انگیزی است.

مازندران با سواحل زیبا و جنگل و کوه و آبشار آن هم یکجا و در کنار هم، مقصد مورد علاقه و محبوب مسافران مخصوصا تهرانی‌هاست.

در سفر به مازندران همه چیز هست از منظره بی‌نظیر غروب آفتاب در ساحل، انواع تفریحات آبی و ساحلی تا جنگل‌های غرق در مه، انواع و اقسام اقامتگاه ، رستوران‌ های متنوع و فروشگاه‌ها و مراکز خرید شیک و رنگارنگ.

در ادامه این نوشتار چرخی مابین معروف‌ترین و بهترین مراکز خرید مازندران می‌زنیم و شما را با چمدانی پر از خریدهای هیجان‌انگیز از مازندران بدرقه می‌کنیم.

در سفر به مازندران ویترینی از انواع اقامتگاه در دسترس مسافران است. با اجاره ویلا و سوئیت در مازندران اقامتگاهی باب طبعتان پیدا کنید.

villa shomal بهترین مراکز خرید مازندران _ از رامسر تا بابلسر

مطالبی که در این مقاله می خوانید:

مرکز خرید آرامش رامسر

مرکز خرید مازندران_ رامسر
اگر گذرتان به شهر رامسر مازندران افتاد و قصد خرید و تماشای ویترین جذاب مغازه‌ها را داشتید، حتما به مرکز خرید آرامش سربزنید.

اگر در سفر به مازندران گذرتان به شهر توریستی و زیبای رامسر افتاد و قصد خرید و تماشای ویترین جذاب مغازه‌ها را داشتید، حتما به مرکز خرید آرامش سربزنید.

مرکز خرید آرامش یکی از مراکز خرید مدرن و مجلل شهر رامسر است که کارش را از دهه 90 شروع کرده با ارائه انواع پوشاک، طلا و جواهرات، کیف و کفش، اسباب بازی و اکسسوری و لوازم آرایشی بهداشتی، به یکی از مراکز خرید محبوب رامسر و مازندران تبدیل شده.

بعد از گشت و گذار در بین فروشگاه‌های مرکز خرید آرامش و خرید حسابی، حالا نوبت استراحت و خوردن یک عصرانه دلچسب در کافه‌ی این مرکز خرید است.

از ویژگی‌های جالب مرکز خرید آرامش می‌توان به داشتن پارکینگ، سالن سینما و شهربازی برای کودکان و یک هایپر مارکت بزرک اشاره کرد.

این مرکز خرید که در بلوار شهید رازقی رامسر قرار گرفته از 10 صبح تا نیمه شب باز است و آماده میزبانی از مسافران نوروزی است.

از مرکز خرید آرامش تا هتل قدیم رامسر و کاخ مرمر رامسر راهی نیست و بعد از خرید می‌توانید به این جاهای دیدنی رامسر هم سر بزنید.

اجاره ویلا و سوئیت در رامسر هم بهترین گزینه برای اقامت در این شهر دوست داشتنی مازندران است.

مرکز خرید قو الماس خاورمیانه متل قو

معروف ترین مراکز خرید مازندران
مرکز خرید قو که در معروف‌ترین برج مازندران یعنی برج الماس خاورمیانه که به برج عظیم‌زاده هم معروف است یکی از مراکز خرید معروف مازندران است.

اما نوبت می‌رسد به مرکز خرید قو که در معروف‌ترین برج مازندران یعنی برج الماس خاورمیانه که به برج عظیم‌زاده هم معروف است و با شکل و شمایل خاصش به یکی از نمادهای منطقه توریستی متل قو  تبدیل شده، قرار دارد.

این دو برج 25 طبقه به پنت هاوس‌های فوق لاکچری و آپارتمان‌های شیک مسکونی و سالن ورزشی اختصاص یافته و مرکز خرید قو الماس خاورمیانه در طبقه‌های زیرین برج‌های مسکونی قرار گرفته است.

برای کسانی که دنبال یک مرکز خرید شیک و مجلل با ارائه انواع برندهای خارجی و ایرانی هستند، مرکز خرید قو الماس خاورمیانه انتخاب هوشمندانه‌ای است.

در این مرکز خرید 3 طبقه انواع پوشاک، کیف و کفش و لوازم آرایشی بهداشتی با برندهای مختلف یافت می‌شود و همچنین از امکانات رفاهی آن می‌توان به رستوران، فودکورت و شهربازی اشاره کرد.

متل قو یک پاتوق باحال گردشگری برای کسانی است که دوست دارند آخر هفته را با سفر به شمال در ساحل دریای خزر و با منظره جنگل و انواع تفریحات ساحلی و دریایی خوش بگذرانند که با اجاره ویلا و سوئیت در متل قو این سفر تکمیل می‌شود و چیزی کم نخواهد داشت.

مرکز خرید ایران کتان با چندین شعبه در مازندران

مرکز خرید مازندران
مرکز خرید ایران کتان یکی از مراکز خرید محبوب و پرطرفدار در مازندران است که چندین شعبه در شهرهای مختلف این استان دارد.

مرکز خرید ایران کتان یکی از مراکز خرید محبوب و پرطرفدار در مازندران است که چندین شعبه در شهرهای مختلف این استان دارد.

شاید قیمت‌های این مرکز خرید اندکی بالا به نظر برسد، اما کیفیت بالا و اجناس مرغوبش این قیمت را توجیه می‌کند و مسافران نوروزی زیادی را به شعبه‌های ایران کتان می‌کشاند.

در سفر به مازندران در شهرهای رامسر، بابلسر، دهکده توریستی نمک‌آبرود و ساری می‌توانید سراغ این مرکز خرید جذاب و شیک پسند را بگیرید و خودتان را به یک خرید لذت‌بخش دعوت کنید.

از مزیت‌های فروشگاه ایران کتان این است که همه خانواده را راضی نگه می‌دارد و از لباس‌های زنانه گرفته تا مردانه و بچه‌گانه در آن پیدا می‌شود و نمی‌گذارد دست خالی برگردید.

مجتمع تجاری پانوراما کلارآباد

لوکس‌ترین مرکز خرید مازندران
مجتمع تجاری پانوراما را می‌توان یکی از مراکز خرید لوکس و مدرن و البته گران قیمت مازندران به حساب آورد که دل هر گردشگری را می‌برد.

مجتمع تجاری پانوراما را می‌توان یکی از مراکز خرید لوکس و مدرن و البته گران قیمت مازندران به حساب آورد که دل هر گردشگری را می‌برد.

این مرکز خرید دارای 6 طبقه است که دو طبقه از آن به پارکینگ و باقی به فروشگاه و هایپرمارکت و فودکورت اختصاص یافته.

اگر از طرفداران برندهای مشهوری مثل تي تي، پيكوادرو، سواروسكي، برشکا، زارا و سله بن باشید، مرکز خرید پاناروما بهشت شماست چون همه‌ی این برندها را یکجا کنار هم پیدا می‌کنید.

در نهایت هم اگر بعد از یک خرید حسابی دوست داشتید خودتان را به یک غذای خوشمزه دعوت کنید، کافی است به طبقه سوم مجتمع بروید و در رستوران‌های آن با منظره‌ای از دریا و جنگل نهایت لذت را ببرید.

از امکانات تفریحی این مجتمع تجاری هم می‌توان به دنیای بازی و سینما 5 بعدی آن اشاره کرد.

برای رسیدن به مرکز خرید پاناروما باید خودتان را به جاده چالوس به عباس آباد و شهر کلارآباد برسانید و ساعات خوشی را برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید.

درباره سفر به شهر ساحلی چالوس در مجله جاجیگا بخوانید.

مجتمع تجاری تفریحی الماس چالوس

مرکز خرید الماس چالوس
یکی از مراکز خرید لوکس چالوس، مجتمع تجاری تفریحی الماس است.

از دیگر مراکز خرید لوکس چالوس باید به مجتمع تجاری تفریحی الماس اشاره کرد.

حدود 150 واحد تجاری در سه طبقه از این مجتمع قرار گرفته و طبقات دیگر آن به پارکینگ، شهربازی، رستوران و کافی شاپ و فودکورت اختصاص دارد.

برای رسیدن به این مرکز خرید باید به بلوار امام رضا چالوس بروید.

اگر قصد اقامت در این شهر و لذت بردن از آب و هوای مطبوع و دلپذیر چالوس را دارید، اجاره ویلا و سوئیت در چالوس بهترین گزینه برای شماست.

مرکز خرید آریازی نوشهر

shopping center aryazi بهترین مراکز خرید مازندران _ از رامسر تا بابلسر

در سفر به نوشهر افتاد حتما به مرکز خرید آریازی سری بزنید. این مرکز خرید که زمان زیادی از تاسیس آن نمی‌گذرد توانسته توجه زیادی را به خودش جلب کند.

در این مرکز خرید انواع پوشاک زنانه و مردانه، کیف و کفش، وسایل منزل و اسباب بازی را پیدا خواهید کرد.

برای رسیدن به مرکز خرید آریازی باید به بلوار نوشهر، خیابان کریمی بروید.

برای دیدن تمام جاذبه‌های گردشگری نوشهر هم حسابی وقت بگذارید و با اجاره ویلا و سوئیت در نوشهر لذت اقامت در این شهر سرسبز را تجربه کنید.

مرکز خرید لنگر نوشهر

best_shopping_center_mazandaran
یکی دیگر از مراکز خرید تازه تاسیس نوشهر، مذکز خرید لنگر با فضایی جذاب و دوست داشتنی است.

یکی دیگر از مراکز خرید تازه تاسیس نوشهر، مذکز خرید لنگر با فضایی جذاب و دوست داشتنی است.

فضای داخلی این مرکز خرید اندکی متفاوت از مراکز خرید دیگر است و شما با پله‌هایی در فضای باز به طبقات مختلف دسترسی خواهید داشت.

شما می‌توانید انواع لباس، کیف و کفش و شیرینی های خوشمزه را در مرکز خرید لنگر با قیمت‌های مختلف بخرید و سفر خود را با خریدی دلچسب، ماندگارتر کنید..

مرکز خرید سیمرغ محمودآباد

مراکز خرید مازندران
مرکز تفریحی و تجاری سیمرغ که با الهام از مرکز فرهنگی حیدر علی اف باکو ساخته شده، در مسیر نور به محمودآباد قرار گرفته و یکی از مراکز خرید جذاب و دیدنی مازندران محسوب می‌شود.

مرکز تفریحی و تجاری سیمرغ که با الهام از مرکز فرهنگی حیدر علی اف باکو ساخته شده، در مسیر نور به منطقه محمودآباد قرار گرفته و یکی از مراکز خرید جذاب و دیدنی مازندران محسوب می‌شود.

فضای داخلی این مجموعه دو طبقه است که شامل سالن پردیس سینمایی ۲۲۰ نفره، هایپر مارکت رفاه، رستوران و فست فود بین ‌المللی، کافی شاپ، فروشگاه و نمایشگاه سوغات ایرانی، شهر کتاب، فروشگاههای موبایل و تکنولوژی و لوازم آرایشی و بهداشتی و پوشاک با برندهای داخلی و خارجی و خانه بازی کودک می‌شود.

بعد از گشتن در بین فروشگاه‌های این مرکز خرید برای استراحت هم می‌توانید سری به طبقه همکف بزنید و در کنار سکوهای متصل به آبنمای زیبای آن بنشینید و از محیط آرام و فضای سبز مجاورش لذت ببرید.

در نهایت هم با اجاره سوئیت در محمودآباد لذت خرید را به استراحتی دلچسب در محیطی خصوصی و شخصی تبدیل کنید.

مجتمع تجاری پرشیا بابلسر

بهترین مراکز خرید در مازندران
مرکز خرید پرشیا یکی از مراکز خرید بزرگ و جذاب بابلسر و مازندران است

از ویژگی‌های جالب مرکز خرید پرشیا باید به نزدیک بودنش به ساحل دریا و محوطه باز و تزئین شده با گل‌های رنگارنگ آن اشاره کرد.

این مرکز خرید دو طبقه از معروف‌ترین مراکز خرید منطقه توریستی بابلسر مازندران است که با انواع فروشگاه‌های پوشاک، کیف و کفش با برندهای مختلف و لوازم خانگی شما را به یک خرید هیجان انگیز فرا می‌خواند.

در محوطه این مجتمع تجاری پارک کوچکی هم به چشم می‌خورد که محیط خوبی برای سرگرم کردن کودکان حین خرید است.

این مجتمع تجاری به کافی شاپ و پارکینگ هم مجهز است.

مرکز خرید الهیه ساری

مرکز خرید ساری
مرکز خرید الهیه یکی از مراکز خرید خوب مازندران است که در ساری مرکز این استان قرار گرفته است.

در میان شهرهای مازندران اگر گذرتان به ساری افتاد، حتما به مرکز خرید الهیه سر بزنید.

پاساژالهیه یک مرکز خرید شیک و مجلل 6 طبقه در ساری است که سه طبقه آن تجاری است و سه طبقه‌ی دیگرش به پارکینگ اختصاص دارد.

در این مرکز خرید به فروشگاه‌های مختلف لباس، کیف و کفش و لوازم خانه و آشپزخانه با قیمتی مناسب دسترسی خواهید داشت.

کافی شاپ این مرکز خرید هم جای مناسبی برای یک استراحت خوشمزه و دلچسب است که طعم خریدتان را به یادماندنی‌تر می‌کند.

برای رسیدن به مرکز خرید الهیه باید خودتان را به خیابان قارن ساری برسانید.

بازار ترکمن‌ها در شهر ساری

مهم‌ترین مراکز خرید مازندران
مرکز خرید ترکمن‌ها در ساری بهشت کسانی است که به صنایع دستی و لباس‌های محلی و رنگارنگ ترکمن علاقه دارند.

نوبت می‌رسد به متفاوت‌ترین مرکز خرید مازندران یعنی بازار ترکمن‌ها. این مرکز خرید بهشت کسانی است که به صنایع دستی و لباس‌های محلی و رنگارنگ ترکمن علاقه دارند.

در این بازار علاوه بر صنایع دستی و لباس سنتی مردم ترکمن، انواع بدلیجات، وسایل تزئینی، وسایل آشپزخانه و لوازم آرایشی و بهداشتی هم برای خرید پیدا می‌شود.

برای رسیدن به بازار ترکمن‌ها باید به خیابان ملا مجدین ساری بروید.

اجاره ویلا و سوئیت در ساری، اقامتی شخصی و دلچسب برای استراحت پس از گردش و تفریح در این شهر سرسبز را به شما هدیه می‌دهد.

مراکز خرید اوت لت، تعطیلات و آدیداس ساری

مرکز خرید مازندران_ساری
مرکز خرید اوت لت در شهرهای مختلف شعبه دارد یکی از این شهرها ساری در مازندران است.

حتما اسم این مراکز خرید به گوشتان خورده و در شهرهای مختلف شعبه‌هایی از آن‌ها دیده‌اید.

این سه مرکز خرید با فاصله بسیار کمی از یکدیگر در شهر ساری قرار دارند و می‌توانید انواع لوازم ورزشی، لباس‌های اسپرت و خانگی، کیف و کفش و لوازم منزل و بدلیجات را در آن‌ها خریداری کنید.

آدرس دقیق این مراکز خرید در جاده چالوس به تنکابن، 2 کیلومتری عباس آباد است.

درباره سفر به تنکابن زیبا در مجله جاجیگا بخوانید.

مرکز خرید سالیان با چند شعبه

mazandaran-shopping-center
در شهرهای مختلف مازندران از جمله نور، نمک آبرود و چالوس شعبه‌های مختلف مرکز خرید سالیان به چشم می‌خورد.

سالیان یک برند مرغوب ایرانی است که در سال 1381 آغاز به کار کرده و از لحاظ کیفیت در حال رقابت با برندهای خارجی است.

در شهرهای مختلف مازندران از جمله نور، نمک آبرود و چالوس شعبه‌های مختلف مرکز خرید سالیان به چشم می‌خورد.

شما می‌توانید انواع پوشاک، کیف و کفش برای همه اعضای خانواده را در شعبه‌های مختلف آن خریداری کنید.

مراکز خرید سله بن مازندران

مراکز خرید مازندران_نمک آبرود
سله بن یکی از برندهای مرغوب و باکیفیت پوشاک ایرانی است که در شهرهای مختلف کشور شعبه دارد و پای گردشگران زیادی را به فروشگاه‌های خود باز کرده است.

سله بن یکی از برندهای مرغوب و باکیفیت پوشاک ایرانی است که در شهرهای مختلف کشور شعبه دارد و پای گردشگران زیادی را به فروشگاه‌های خود باز کرده است.

لباس‌های زنانه و مردانه رنگ به رنگ و با کیفیت از پشت ویترین این مراکز خرید به شما چشمک می‌زنند و وسوسه‌تان می‌کنند.

شعبه‌های مختلف مرکز خرید سله بن را می‌توانید در شهرهای بابلسر و نمک ‌آبرود مازندران پیدا کنید و چمدانتان را با یک خرید حسابی پر کنید.

بازارهای سنتی و هفتگی مازندران

mazandaran bazar بهترین مراکز خرید مازندران _ از رامسر تا بابلسر

سوغاتی‌های خوشمزه و میوه و سبزیجات تازه و محلی مازندران، چیزی است که در مراکز خرید نمی‌توانید پیدا کنید و بخرید.

بازار های هفتگی محلی که در شهرهای مختلف مازندران مثل نوشهر، محمودآباد، ساری، بابلسر، رامسر و … در روزهای مختلف هفته تشکیل می‌شوند، بهترین گزینه برای خرید این محصولات هستند.

بوی سیر و سبزی تازه و ترشی‌های محلی در کنار بوی ماهی‌ های تازه صید شده در فضای بازار می‌پیچد و مشامتان را پر می‌کند.

در این بازارهای محلی قدم بزنید و از حس تازگی و شور زندگی که در آن موج می‌زند لذت ببرید و چمدانتان را با محصولات خوشمزه محلی پر کنید.

درباره بازارهای هفتگی گیلان در مجله جاجیگا مطالعه کنید.

سخن آخر

برای اکثر گردشگران یکی از بخش‌های جالب سفر، چرخ زدن در مراکز خرید مختلف و تماشای ویترین‌های رنگارنگ و برگشتن با دستی پر از خریدهای هیجان‌انگیز است.

سفر به مازندران و شهرهای زیبای آن هم از این قضیه مستثنا نیست.

در این مطلب بهترین مراکز خرید مازندران از رامسر گرفته تا ساری و بابلسر را با هم مرور کردیم تا با چمدانی پر از خریدهای جورواجور به خانه برگردید.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

لطفاً امتیاز دهید

معصومه ذاکراکبری

ثبت دیدگاه

وب‌سایت جاجیگا

جاجیگا را دنبال کنید