۱ 8 معرفی پنج ویلای خاص و باحال در رامسر

معرفی پنج ویلای خاص و باحال در رامسر

ویلای خاص در رامسر تجربه اقامت جذابی را در خاطرات‌تان می‌سازد.

در این مطلب از ویلاهای خاص و باحالی در رامسر برایتان می‌گویم که می‌توانید چند روزی را با خانواده و دوستان آنجا خوش بگذرانید و برای خودتان خاطرات خوب رقم بزنید.

از ویلاهای چوبی لب ساحل، ویلایی بالای ابرها، و یا یک کلبه چوبی و جنگلی که مثل کلبه در قصه‌ها است.

کلبه چوبی استخردار در رامسر

ویلای-خاص-در-رامسر
ویلای خاص در رامسر

مشاهده و رزرو »

کلبه رویایی که می‌گویند، این کلبه است، کلبه‌ای چوبی و جنگلی که هم لوکس باشد و هم در نزدیکی ساحل باشد، می‌توان گفت همه چیز تمام است.

یک کلبه چوبی دو طبقه که از سمت رامسر، در ورودی چابکسر در یک محوطه اختصاصی ساخته شده. این کلبه چوبی از سمت ساحل ورودی اختصاصی دارد. در محوطه‌اش یک استخر روباز هم دراختیارتان قرار دارد که در فصل تابستان می توانید ازش استفاده کنید.
این کلبه چوبی شیک و تمیز که یکی از بهترین میزبانان منطقه را دارد فاصله‌اش تا دریا 100 متره و همین قدر هم از تفریحات دریایی و هوایی مثل قایق، جت اسکی، بانانا و شاتل فاصله دارید.

تله کابین رامسر 500 متر و مرکز رامسر هم 10 کیلومتر از کلبه فاصله دارد. در کمتر از یک ساعت از کلبه به ییلاق خوش آب و هوا و معروف جواهرده، قلعه مارکوه، چشمه دمکش، ارتفاعات دو هزار و سه هزار می رسید.
اگه هوس غذای محلی هم کردید می توانید از قبل با میزبان هماهنگ کنید تا دلی از عزا در بیاورید.

ویلای چوبی، بر فراز ابرها

ویلا-خاص-رامسر
ویلای خاص در رامسر

مشاهده و رزرو

یک ویلای چوبی دو طبقه که در منطقه‌ای استثنایی قرار دارد و می توانید هر واحد را جداگانه یا با هم اجاره کنید.

این ویلا با دو ایوان شمالی و جنوبی و چشم اندازی بی نظیر از دره و کوه، پشت سر و دشت در روبروی تان شما را ذوق زده می کند.

ویلا در 60 کیلومتری رامسر و در یک منطقه روستایی قرار دارد. یکی از مزایای این ویلا این است که هنوز به خطوط موبایل دسترسی دارید.

حیاط 600 متری ویلا محصور شده است اما چون در اطراف ویلا زمین‌های منابع طبیعی وجود دارد که هیچ ساخت و سازی در آنها انجام نشده در واقع شما به یک محوطه چند صد هکتاری دسترسی دارید که می توانید ازش لذت ببرید.
در این فضا و با ابرهای زیر پایتان فقط غذای محلی می چسبد؛ آن هم غذاهای محلی مثل میرزاقاسمی و مرغ شکم پر که از مواد اولیه ارگانیک تهیه شده باشند.

همه این غذاها رو می توانید با هماهنگی قبلی سفارش بدهید. تا یادم نرفته بگویم که نگران صبحانه هم نباشید. اگه بخواهید تخم مرغ، عسل و کره و پنیر محلی برایتان سرو می‌شود.

کلبه چوبی قصه ها

یک کلبه چوبی کلاسیک که شبیه کلبه‌های توی قصه‌ها است؛ هم خود کلبه و هم جنگل انبوهی که درش قرار دارد.

این کلبه رویایی با چشم اندازی رو به کوه و جنگل، در  فضایی امن و دنج قرار دارد که فقط و فقط 10 دقیقه با مرکز شهر رامسر فاصله دارد.

برای رسیدن به این کلبه 7 کیلومتر از جاده اصلی فاصله دارید که 800 متر آن خاکی است.

ویلای-خاص-در-رامسر
ویلای خاص در رامسر

مشاهده و رزرو »

در مدت اقامت یک محوطه 3500 متری در اختیارتان قرار دارد تا حسابی بهتان خوش بگذرد. در کل این محوطه تنها سه تا ویلا به فاصله 300 متر از هم قرار دارند.

به گفته مهمانانی که اقامت در این ویلا را تجربه کرده‌اند اینجا یک تکه از بهشت است و بهتر است که چند روزی آن را اجاره کنید تا معنای واقعی آرامش را در زندگی روستایی درک کنید.

پیش از رفتن به کلبه بهتر است که مایحتاج‌تان را از سطح شهر بخرید. می توانید مواد غذایی ارگانیکی که نیاز دارید را از روستایی‌ها تهیه کنید. با این کار به اقتصاد جامعه محلی هم کمک کردید و البته که خودتان هم غذای سالم نوش جان کرده‌اید.

ویلای چوبی در دل جنگلهای جواهرده

ویلای-خاص-در-رامسر
ویلای خاص در رامسر

مشاهده و رزرو »

جواهرده شهری گردشگری و شناخته شده با مردم مهربان و مهمان نواز است.

اگر به دنبال شب ماندن در یک جای دور و بی سر و صدا هستید، این ویلا گزینه خیلی خوبی می تواند باشد؛ چون در عین نزدیکی به جواهرده از شلوغی به دور است و تنها 5 دقیقه با خود جواهرده فاصله دارد. از ابتدای جاده جواهرده تا این ویلای چوبی 45 دقیقه راه است.

ویلا در طبقه دوم یک ساختمان دو طبقه قرار دارد و میزبان در طبقه پایین ساکن است.

طبیعت بکر و محیط آرامش بخش روستا، خاطراتی فراموش نکردنی برایتان می‌سازد.

در مدت اقامت در این کلبه تمام شب ابرها در مقابل‌تان می‌رقصند و اجازه نمی‌دهند که چشم ازشان بردارید.

اگه خوش شانس باشید و آسمان صاف باشد، می‌توانید از روی ایوان ستاره‌های دنباله دار را هم ببینید.

مهمانان جاجیگا از خوشرویی و رفتار مهربانانه میزبان بسیار تعریف کرده‌اند و آقا شایان، مالک ویلا می تواند یک همراه  خوب برایتان باشد تا اگر چیزی نیاز داشتید با کمکش برطرف کنید.

خانه روستایی خاص در رامسر

ویلا-خاص-در-رامسر

مشاهده و رزرو »

یک خانه روستایی قدیمی و با صفا که تبدیل به اقامتگاه بومگردی شده است.

این خانه روستایی دو اتاق خواب و سرویس بهداشتی و آشپزخانه مستقل با ایوانی بزرگ و دلباز دارد.

در طبقه دوم این بومگردی زیبا 6 نفر  به راحتی می توانند اقامت داشته باشند.

بومگردی «خانه آرزوها» در منطقه ییلاقی و کوهستانی «جنت رودبار» رامسر قرار گرفته که طبیعت زیبا، چشمه ها و آب و هوای خنک اش در تابستان انتظارتان را می‌کشد. اگر بخواهم دقیق‌تر بگویم، این خانه روستایی در 50 کیلومتری و به فاصله زمانی یک ساعته از رامسر قرار گرفته. نزدیک به 4 کیلومتر انتهایی مسیر که از روستا هم رد می‌شود جاده خاکی است.

مهمانان قبلی این اقامتگاه روستایی از برخورد گرم میزبانان و غذاهای محلی و ارگانیک  تعریف کردند. توصیه می‌کنم شما هم از غذاهای خوشمزه که اگر از قبل هماهنگ کنید می‌توانند برایتان آماده کنند، امتحان کنید.
خانه آرزوها یک تجربه باحال هم برای‌تان تدارک دیده؛ می توانید لباس محلی بپوشید و در باغ بزرگ خانه، انواع سبزیجات محلی را با دستان خودتان بچینید و  از خودتان هم عکاسی کنید.

درباره ویلا ارزان قیمت در رامسر و  ویلاهای لوکس رامسر  هم در مجله جاجیگا بخوانید.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

لطفاً امتیاز دهید

فرحناز هوسمی

1 دیدگاه

وب‌سایت جاجیگا

جاجیگا را دنبال کنید