Pic 1 جاجیگا، سامانه رزرواسیون آنلاین اقامتگاه های مردمی

جاجیگا، سامانه رزرواسیون آنلاین اقامتگاه های مردمی

بعد از دیجی کالا و اسنپ حالا نوبت استارتاپ جاجیگا است تا با ارائه‌ خدمات آنلاین تحولی نو در صنعت گردشگری ایران ایجاد کند.
این روزها بسیاری از کارها را می‌شود به صورت آنلاین انجام داد، از پرداخت قبض برق گرفته تا درخواست یک تاکسی در میدان فردوسی! استارتاپها و سامانه‌های آنلاینی که کم کم در زمینه گردشگری الکترونیکی فعال می‌شوند، می‌توانند بسیاری از مشکلات و دغدغه‌های مرتبط با سفر را رفع کنند.

جاجیگا (JAJIGA)، یکی از استارتاپهایی‌ است که برای استفاده از خدمات آنلاین آن، کافی است تلفن هوشمند را بردارید و در حالی که روی مبل لم داده‌اید و بخار از استکان چای کنار دستت بلند می‌شود، اقامتگاه مورد علاقه‌ خود را که چشم انداز زیبایی به تپه‌های اطراف دارد و میزبانش غذای خانگی دلخواه‌ شما را در آن سرو می‌کند را در آن سر کشور و در تاریخ مورد نظر رزرو کنید و بعد به نوشیدن چای ادامه بدهید و تا رسیدن موعد سفر لحظه شماری کنید!

اقامت در کنار مردم محلی

اقامت در خانه‌های محلی و در کنار مردم محلی نوع متفاوتی از اقامت و با حال و هوایی صمیمی و دوستانه است که روز به روز بر محبوبیت آنها بین گردشگران داخلی و بین المللی افزوده می‌شود. اقامتی که توأم با تجربه زندگی واقعی مردم محلی در مقصد سفر است و به غیر از مکانی برای شب مانی، زنجیره‌ای از آگاهی را از نحوه‌ی زندگی، آداب و سنن، لباسها و خوراکهای محلی هر منطقه به گردشگر منتقل می‌کند.

جاجیگا | سامانه رزرو اینترنتی اقامتگاه‌ها

باوجود اینکه وبسایتهای خوب و با کیفیتی برای رزرو هتلها در ایران در حال فعالیت هستند ولی جاحیگا توانسته است با انطباق خود با استانداردها و تجربه‌های موفق بین‌المللی نیاز به رزرو اینترنتی و امن اقامتگاههای مردمی در ایران را رفع کند و جای کسب و کارهای خارجی همچون airbnb که به دلیل تحریمها وارد ایران نشده اند را با بالاترین کیفیت پر کند.

به غیر از هتلها، همه نوع اقامتگاه خصوصی در این کسب و کار برای اجاره‌ روزانه عرضه می‌شود، از اقامتگاه‌ های بوم گردی و خانه‌ های روستایی و کلبه‌ های چوبی گرفته تا ویلا و سوئیت و آپارتمان مبله در تمام نقاط ایران.

با امکانات جستجو و فیلترهایی که در جاجیگا تعبیه شده است، می‌توانید به سهولت اقامتگاه‌های مد نظرتان را در منطقه‌ای که دوست دارید و با مشخصاتی که می‌پسندید و در محدوده‌ بودجه‌تان پیدا کنید؛ مشخصات و تصاویر با کیفیت هر کدام را مشاهده کنید و نظرات میهمان‌های قبلی را بخوانید و سپس در فرآیندی ساده و امن به صورت آنلاین، اقامتگاه منتخب خودتان را رزرو کنید و همان لحظه سند رزرو را دریافت کنید.

شعار ما اینه: جاجیگا، مثل خونه خودته … شایدم بهتر :)

منبع: اخبار رسمی

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

لطفاً امتیاز دهید

ثبت دیدگاه

وب‌سایت جاجیگا

جاجیگا را دنبال کنید