قفلاقفاقفافغ 1 7 ویلای بزرگ و جادار برای سفر دسته جمعی

سفر خانوادگی با طعم شادی و خنده

7 ویلای بزرگ و جادار برای سفر دسته جمعی

بازی‌های شاد گروهی، صدای خنده‌های از ته دل، شب‌نشینی‌های خاطره‌انگیز؛ لذت‌های یک سفر دسته جمعی چیزی غیر از این‌ها نیست.

هر چقدر هم که طرفدار سفرهای دو نفره یا تعداد کم باشید، باز یک جایی نیاز به سفرهای دسته جمعی با جمع دوستان و خانواده را حس می‌کنید، سفری که حس لذت بردن از جمع و بازی و تفریح جمعی را برایتان به ارمغان می‌آورد.

قدم اول برای یک سفر دسته جمعی، پیدا کردن یک اقامتگاه بزرگ با امکانات رفاهی و تفریحی کامل است تا به همه اعضای خانواده حسابی خوش بگذرد.

در اکثر این ویلاهای بزرگ و حیاط‌ دار امکانات تفریحی مختلف مثل زمین بازی، میز بیلیارد و فوتبال دستی و غیره پیدا می‌شود و می‌تواند هر سلیقه‌ای را راضی نگه دارد.

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این سفرهای دسته جمعی، سرشکن شدن هزینه اقامت بین چند خانواده و کم شدن فشار اقتصادی است؛ در واقع با یک سفر دسته جمعی می‌توانید رویای رفتن به یک ویلای لوکس و لاکچری را به حقیقت تبدیل کنید.

اگر شما هم برای یک دورهمی شاد و دسته جمعی به دنبال اقامتگاه می‌گردید، در این نوشتار با جاجیگا همراه باشید تا با 7 اقامتگاه بزرگ و جادار و مناسب برای سفر خانوادگی و دورهمی چند خانواده آشنا شوید.

یک ویلای بزرگ و جادار فضای مناسبی برای برگزاری جشن دورهمی شب یلدا هم هست.

ویلای ساحلی در رامسر برای سفر دسته جمعی

ویلای لوکس برای سفر دسته جمعی
اجاره ویلا لوکس در رامسر

مشاهده و رزرو:

این ویلای بزرگ با امکانات رفاهی کامل در لب ساحل شهر توریستی رامسر یکی از گزینه‌های خوب برای یک سفر دسته جمعی و خاطره انگیز است.

این ویلای 6 خوابه ظرفیت 22 میهمان را دارد و اتاق خواب‌های آن با چشم اندازهایی از ساحل دریا، کوه و جنگل بکر شگفت‌زده‌تان می‌کند.

البته دو اتاق خواب دیگر هم در این ویلا وجود دارد که با پله‌های چوبی زیبا به آن متصل می‌شود و برای تعداد بیشتر از 16 نفر، ویلا به صورت 8 خوابه قابل استفاده است.

باغ 8000 متری و گل کاری شده ویلا با درختان بلند قامت و منظره سرسبزش از شما دل می‌برد و داخل محوطه باغ هم تاب و سرسره برای بازی بچه‌ها هست که حسابی سرگرمشان می‌کند.

در داخل این باغ یک سوئیت چوبی به صورت آلاچیق مبله با کابینت و گاز و سینک به چشم می‌خورد که بهترین گزینه برای شب نشینی دسته جمعی و لذت بردن از خنکی ساحل است.

از دیگر امکانات تفریحی این ویلا می‌توان به میز پینگ پنگ و فوتبال دستی، تخته و سبد بسکتبال، و همچنین دوش و باربکیو در کنار آلاچیق ساحلی اشاره کرد. این ویلای لوکس و بزرگ در ورودی شهر رامسر قرار دارد و دسترسی خوبی به مراکز تفریحی و تله کابین رامسر و جنگل دالخانی و جواهرده دارد.

ویلا ییلاقی در ماسال

ویلا ییلاقی ماسال لب رودخانه برای سفر خانوادگی
اجاره ویلا بزرگ و ییلاقی در ماسال برای سفر دسته جمعی

مشاهده و رزرو:

نشستن روی تراس این ویلا در منطقه ماسال با منظره‌ای از جنگل سرسبز و صدای آرامش‌بخش رودخانه تجربه نابی است که تا همیشه در ذهنتان باقی خواهد ماند.

این اقامتگاه شامل سه واحد مجزا با مجموع 8 اتاق خواب و 4 سرویس بهداشتی و 4 حمام است که اگر به صورت دسته جمعی و با چند خانواده سفر می‌کنید، می‌توانید به صورت مستقل در هر یک از واحدها اما در کنار هم سفر دسته جمعی به یادماندنی را تجربه کنید.

چهار طرف این ویلا کوهستانی و جنگلی است و یک سمت آن به رودخانه خروشان و خنک می‌رسد. تلفیق درختان سرسبز اطراف ویلا و آب و هوای ییلاقی با خنکای رودخانه، محیط دنج و آرامی برایتان فراهم می‌کند.

با عبور از یک مسیر پیاده روی جنگلی و قشنگ از این ویلا به آبشار زیبای چسلی می‌رسید.

این ویلا که ظرفیت پذیرش 16 نفر برای یک سفر دسته جمعی را دارد، در 12 کیلومتری ماسال قرار گرفته.

اجاره ویلا در قلعه رودخان برای سفر خانوادگی

ویلا لاکچری در قلعه رودخان برای سفر دسته جمعی
ویلا لوکس در قلعه رودخان برای سفر خانوادگی

مشاهده و رزرو:

ویلای 4 خوابه و لوکس در فضایی 1500 متری با چشم‌اندازی 360 درجه از طبیعت کوهستانی و جنگلی اطراف که در هر فصل زیبایی خاص خودش را دارد.

فضاسازی این ویلا همراه با آلاچیق بزرگ و ستونهای نور پردازی شده و آبنمای زیبای حیاط، منظره زیبایی برای عکسهای خاطره انگیز و شب نشینی‌های دسته جمعی فراهم کرده، همچنین زمین بزرگی برای بازی‌های فوتبال، والیبال یا بدمینتون قرار دارد .

این ویلای دوبلکس و 4 خوابه نمایی کاملا شیشه‌ای دارد و از داخل این ویلا چشم‌انداز جنگل‌های بکرو سرسبز اطراف مثل یک تابلو نقاشی چشم نواز روح و‌ جسم شما را نوازش می‌دهد.

رودخانه فوشه در چند قدمی این ویلاست و خوردن صبحانه یا ناهار و شام در آلاچیق این ویلا آن هم با جمع خانواده و با صدای دلنشین رودخانه لذتی تکرار نشدنی است.

از امکانات تفریحی این ویلا باید به استخر سرپوشیده آبگرم، میز بیلیارد و فوتبال دستی آن اشاره کرد که بازار کل کل و بازی جمعی را حسابی داغ می‌کند.

این ویلای لوکس که ظرفیت پذیرایی از 15 مهمان را دارد، در 4 کیلومتری بنای تاریخی قلعه رودخان قرار گرفته و فاصله کمی با منطقه ماسال و شهر زیبای ماسوله دارد.

ویلا لوکس در نزدیکی تهران برای سفر خانوادگی

ویلا لوکس و استخردار برای سفر دسته جمعی در نزدیکی تهران
اجاره ویلا لوکس در کردان برای سفر دسته جمعی

مشاهده و رزرو:

یک ویلای لوکس 5 خوابه در شهرک طاووسیه منطقه کردان بهترین پیشنهاد برای ساختن یک آخر هفته خانوادگی و دسته جمعی برای تهرانی‌ها است.

از مزایای ویزه این ویلا باید به داشتن دو استخر آبگرم یکی در فضای باز و دیگری در فضای بسته و یک جکوزی اشاره کرد.

این ویلا با داشتن یک آلاچیق و آتشکده و آب نما فضایی جذاب برای دورهم نشینی شبانه و ساختن اوقاتی شاد برایتان فراهم می‌کند.

این ویلای شیک و مدرن ظرفیت پذیرایی از 20 مهمان را دارد.

 مسیر رسیدن به ویلا نیز آسفالته است و تمامی فروشگاه‌ها از جمله سوپرمارکت، مرغ فروشی ، میوه فروشی و نانوایی در نزدیکی ویلا قرار دارند و به راحتی در دسترس هستند.

ویلا با استخر آبگرم در فومن 

ویلا لوکس با استخر آبگرم برای سفر خانوادگی
ویلا تریبلکس در فومن برای سفر دسته جمعی

مشاهده و رزرو:

این ویلای بزرگ با چشم اندازی خاص از جنگل‌های اطراف و  آرامش و سکوت وصف نشدنی، یک انتخاب خوب برای سفر خانوادگی است.

ویلا به صورت تریبلکس است و  در مجموع 4 اتاق خواب و یک تراس دلباز با منظره‌ی جنگل‌های سرسبز اطراف دارد.

استخر سرپوشیده آبگرم، جکوزی، میز بیلیارد و فوتبال دستی، محوطه چمن کاری شده مخصوص بازی کودکان همراه با آلاچیق‌های زیبا از امکانات تفریحی و سرگرم کننده این ویلا برای یک سفر دسته جمعی و خانوادگی است.

این اقامتگاه در شهر توریستی فومن قرار گرفته تا قلعه رودخان 15 کیلومتر، تا دریاچه سقالکسار 33 کیلومتر و تا شهر زیبای ماسوله 35 کیلومتر فاصله دارد.

اجاره ویلا باغ در نوشهر برای سفر دسته جمعی

ویلا باغ 4 خوابه برای سفر دسته جمعی
ویلا باغ بزرگ در نوشهر

مشاهده و رزرو:

چه چیزی بهتر از سفر دسته جمعی به یک اقامتگاه لوکس که هم به جنگل نزدیک است و هم در آغوش دریاست.

این ویلای بزرگ و دلباز با داشتن باغ قشنگ و رویایی به وسعت 8000 متر می‌تواند یک سفر خانوادگی خاطره‌انگیز برایتان رقم بزند.

این باغ زیبا پر از درخت میوه و گل و گیاه است و یک فضای دوست داشتنی برای برپایی آتش و دورهم نشینی شبانه در آن برای شما تدارک دیده شده.

این ویلای دوبلکس 4 خوابه که ظرفیت پذیرایی از 20 میهمان را دارد، در یک منطقه جنگلی در شهر نوشهر قرار گرفته و با ساحل دریا 3 کیلومتر و با جنگل 300 متر فاصله دارد.

سرایدار ویلا هم در فاصله 70 متری از آن سکونت دارد و در صورت لزوم برای داشتن اقامتی لذت بخش کمکتان خواهد کرد.

ویلای لوکس و استخردار  در تالش برای سفر خانوادگی

ویلا استخردار برای سفر خانوادگی
اجاره ویلا استخردار در تالش

مشاهده و رزرو:

در این ویلای بزرگ و مجهز برای همه‌ی اعضای خانواده سرگرمی و تفریح پیدا می‌شود.

درون محوطه 9000 متری ویلا با داشتن زمین بازی‌های مختلفی مثل زمین فوتبال، تنیس، والیبال، گلف و بدمینتون، آتش بازی‌های دسته جمعی حسابی داغ است.

البته در این ویلا از لذت کل کل بازی‌هایی مثل فوتبال دستی و پینگ پنگ و بیلیارد هم بی‌بهره نمی‌مانید.

اگر هم اهل شطرنج باشید، مهره‌های بزرگ شطرنج درون حیاط در بدو ورود توجه‌تان را به خود جلب می‌کند.

در یکی از ساختمان‌های این اقامتگاه که به صورت دوبلکس است به 4 اتاق خواب، آشپزخانه، سرویس فرنگی و حمام و یک تراس بزرگ دسترسی دارید.

ساختمان دیگر این اقامتگاه مکانی برای انواع تفریحات شماست که در طبقه اول آن یک استخر سرپوشیده آبگرم و سونای خشک و جکوزی ماساژور قرار دارد و طبقه دوم آن به وسایل تفریحی مثل بیلیارد و فونبال دستی اختصاص دارد.

این ویلای مجهز و لوکس در شهر تالش قرار گرفته و دسترسی خوبی به امکانات شهری و سوپرمارکت و نانوایی دارد.

یک ویلای بزرگ فضای خوبی برای برپایی جشن چهارشنبه سوری است.

سخن آخر

سفر با جمع‌های دوستانه و خانوادگی و ساختن لحظات شاد و دوست داشتنی در قدم اول به یک اقامتگاه بزرگ و مناسب نیاز دارد تا با امکانات رفاهی و تفریحی کامل مایحتاج همه اعضا را تامین کند تا به همه خوش بگذرد.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

لطفاً امتیاز دهید

معصومه ذاکراکبری

ثبت دیدگاه

وب‌سایت جاجیگا

جاجیگا را دنبال کنید