ویلا-در-کردان-ویلا کردان کردان کجاست؟

کردان کجاست؟

کردان، ویلای رویایی در 68 کیلومتری پایتخت

کردان کجاست؟ منطقه‌ای در نزدیکی تهران که در کمترین زمان تهرانی‌ها را به آب و هوا و طبیعت ییلاقی می‌رساند.

ویلا در کردان برای اهالی تهران یک انتخاب جذاب و نزدیک برای دوری از شلوغی، ترافیک و استرس‌های پایتخت نشینی است.

خیلی از تهرانی‌ها که از  زمین و آسمان خاکستری شهر دل‌شان می‌گیرد به یک گنج بادآورده و خریدن ویلا اطراف تهران فکر می‌کنند که آخر هفته دست خانواده را بگیرند و به ویلای ییلاقی در کردان و  لواسان و… بروند و نفسی بکشند.

شاید داشتن یک ویلای شخصی رویای دوری باشد اما برای داشتن آخر هفته ییلاقی با یک راه حل ساده می‌توان به این آرزو رسید.

با اینکه سند ویلا به اسم شما نمی‌خورد اما برای چند روزی می‌توانید لذت اقامت در ویلای شخصی را ببرید و واقعا در رویای‌ اقامت در ویلا زندگی کنید.

برای واقعی شدن این رویای قشنگ با اجاره سوئیت و ویلا در کردان برای چند روز در اقامتگاه محبو‌ب‌تان زندگی کنید و لذت ببرید.

کردان یکی از مناطق ییلاقی خوش آب و هوا با طبیعتی زیبا، دار و درخت سرسبز، کوه و رودخانه پرآب و درختان سیب، گیلاس، آلو، آلبالو، توت، گردو و.. است که دل دوستداران طبیعت را می‌برد.

در این نوشتار نگاهی می‌اندازیم به این مقصد گردشگری محبوب تهرانی‌ها و ویلاهای کردان.

مطالبی که در این مقاله می خوانید:

کردان-کجاست؟ ویلادرکردان-اجاره-ویلاکردان-
اجاره ویلای لوکس در کردان

کردان کجاست؟

اگر درست برنامه ریزی کنید و در بن‌بست ترافیک بزرگراه تهران_کرج گیر نیفتید، روستای 104 هکتاری کردان فقط یک ساعت با تهران فاصله دارد.

یعنی از مسیر بزرگراه تهران، کرج و بعد، بزرگراه کرج به قزوین، بیست کیلومتر بعد از کرج تابلوی روستای کردان پیدا می‌شود.

وارد جاده کردان که می‌شوید نشانه‌های طبیعت زیبای این منطقه در مسیر جاده کم کم نمایان می‌شود؛ درختان قدیمی و پرشاخ و برگ، کوه و تپه‌ها در مسیر ده‌ کیلومتری تا رسیدن به روستا شما را همراهی می‌کنند.

رودخانه پرآب کهار که از دل کوهستان کهار سرچشمه می‌گیرد و از میان روستا عبور می‌کند با جریان خود سرسبزی و هوای خوش را در مسیرش به وجود می‌آورد.

«پل بانو صحرا کردان» که روی این رودخانه کشیده شده و سن و سالی تا دوران صفویه دارد نشانه قدمت این روستای ییلاقی است.

ویلا-در-کردان برج-مقبره-کردان
بازدید از برج مقبره کردان در سفر به کردان

«برج مقبره کردان» که در احاطه درختان کهنسال توت و چنار و در مسیر عبور جویی زلال و در هشتصد متری روستا قرار دارد، یکی از آثار باستانی به جا مانده است که به آرامگاه امامزاده حسین معروف شده.

برج مقبره شکل هرمی است و هیچ زاویه‌ای در این بنا به چشم نمی‌خورد و روی سکویی به قطر هشت متر ساخته شده است.

سقف برج مقبره به شکل یک کلاه‌خود است و روی دیوار آن حفره‌هایی وجود دارد که احتمالاً برای چرخش هوا و دفع رطوبت بوده است. قدمت این برج به عصر سلجوقی می‌رسد.

اقامت در کردان

این روستا از گذشته‌های دور به خاطر آب و هوای خوب و رود پرآبش پر از باغ‌های میوه بوده و شاخه‌های لبریز و پربار گیلاس و آلو سیب و توت آن به سمت رهگذران کوچه باغ‌های کردان کشیده می‌شده کام آنها را هم شیرین می‌کرده است.

بابه دلیل اشتیاق افراد برای داشتن ویلای شخصی در این منطقه حالا انواع ویلاهای بسیار لوکس و قصرهای آنچنایی را در این منطقه می‌بینیم که در کنار خانه‌باغ‌های قدیمی قد علم کرده‌اند.

همین تجمع ویلا و سوئیت در کردان باعث شده که بسیاری از افراد، ویلا، سوئیت و خانه‌باغ‌هایشان را برای اقامت مسافران و گردشگران این منطقه پر طرفدار اجاره بدهند و امکان سفر و گردش برای همگی علاقه‌مندان فراهم شود.

اجاره ویلا در کردان برای مهمانی و برگزاری دورهمی در فضای باز، کنار استخر و در محیط طبیعی یک تجربه دلچسب است که با وجود ویلا اجاره‌ای کردان و رزرو اینترنتی به سادگی ممکن می‌شود.

برای اجاره ویلا در کردان فقط کافی است به سایت جاجیگا مراجعه کنید و دنبال ویلایی مطابق رویای‌تان بگردید.

درباره سفر به طالقان یکی از مسیرهای ییلاقی در نزدیکی تهران در مجله جاجیگا بخوانید.

تفریحات کردان

شواهد نشان داده که اولین گزینه تفریح در کردان رفتن به یک سفر و دورهمی دست‌جمعی و لذت بردن از محیط با صفا و خوش آب و هوا است.

این سفر می‌تواند یک جمع خانوادگی باشد تا برگزاری یک جشن مفصل عروسی با اجاره باغ ویلا و در فضایی باز و زیبا و طبیعی که این روزها طرفداران زیادی دارد.

طبیعتگردی و لذت بردن از مناظر زیبای روستا، رودخانه کهار، باغ‌ها و درختان میوه و قدم زدن در مسیر کوچه باغ‌های کردان جذاب‌ترین بخش سفر به این منطقه ییلاقی است که برای طبیعت دوست‌ها لذت بیشتری دارد.

کوهنوردی در کردان و مسیر رود

وجود کوه‌های مناسب برای کوهنوری که از شرق به منطقه طالقان و از غرب به شمال کرج می‌رسد، کوه‌نوردی در این منطقه را برای دوستداران آن فراهم می‌کند.

کوهنوردی در مسیر رودخانه و به سمت قله کهار، مسیر جذاب کوهنوردی این منطقه است.

ویلا-در-کردان
پرواز با پاراگلایدر در سفر به کردان ویلا در کردان

پرواز در آسمان کردان

اما اگر اهل ماجراجویی هستید یک تجربه خاص را می‌توانید در کردان داشته باشید و آن پرواز با پاراگلایدر درآسمان آبی کردان و بر فراز طبیعت زیبای آن است.

سایت پرواز با پاراگلایدر در کردان این امکان را به شما می‌دهد که اگر برای اولین بار هم به فکر پرواز با پاراگلایدر افتاده‌اید، ابتدا آموزش ببینید و سپس پرواز را تجربه کنید.

در ادامه چند تا از اقامتگاه‌های خوب کردان در سایت جاجیگا را با هم مرور می‌کنیم.

اجاره ویلا با استخر آبگرم در چهارباغ _سنقرآباد

ویلا-کردان
ویلا کردان

مشاهده ورزرو:

این ویلا باغ دو خوابه و مستر با دو استخر سرپوشیده آب‌گرم برای بزرگسالان و کودکان، میز فوتبال‌دستی و فضای باز سرسبز و محصور  در منطقه خوش آب و هوای سنقرآباد کردان واقع شده.

محوطه سرسبز ویلا از چهار طرف با دیوارهای بلند محصور شده و از بیرون دید ندارد و اقامتگاه به دلیل میزبان حرفه‌ای و شرایط رزرو مناسب یکی از ویلاهای ممتاز جاجیگا با بیش از 50 رزرو موفق است. .

این ویلای شیک و تمیز با امکانات رفاهی کامل فضای مناسبی برای اقامت همراه با آرامش چهار نفر است.

رزرو ویلا دوبلکس استخردار نزدیک کوهسار

ویلا-شیک-کردان
رزرو ویلا کردان

مشاهده ورزرو:

این ویلای لوکس استخردار  با دکوراسیون شیک و مدرن از ویلاهای ممتاز جاجیگا با بیش از 50 رزرو موفق  در کردان است.

 ویلا دوبلکس و پنج خوابه است و دارای امکانات تفریحی مثل استخر روباز آبسرد، میز بیلیارد و فوتبال دستی است.

محوطه ویلا از چهار طرف با دیوارهای بلند محصور شده  و در انتهای محوطه هم نگهبان سکونت دارد و در محوطه ویلا برای دورهمی و شب نشینی مهمانان آلاچیق تعبیه شده.

اجاره-ویلا-کردان
رزرو ویلا در کردان

مشاهده ورزرو:

این ویلای دو خوابه دوبلکس با یک اتاق خواب مستر، حیاط دلباز و استخر روباز ابگرم یکی از ویلاهای ممتاز جاجیگا با بیش از 100 رزرو موفق است.

این ویلای شیک با دکوراسیون مدرن و امکانات تفریحی مثل میز بیلیارد، میز فوتبال دستی و امکانات رفاهی، فضای جذاب و مناسبی برای اقامت راحت یک جمع چهارنفره است.
حیاط ویلا با دیوار بلند حصار شده و یک واحد نگهبانی به صورت 24 ساعته در محوطه خیابان مستقر است.
فاصله ویلا منطقه کوهسار حدود 20 کیلومتر و تا تهران حدود 65 کیلومتر است.

ویلا-استخردار-کردان
ویلا کردان

مشاهده ورزرو:

این ویلای دنج سه خوابه دوبلکس با میز بیلیارد و فوتبال دستی با بیش از 200 رزرو موفق از ویلاهای ممتاز جاجیگا است که در منطقه ییلاقی و خوش آب و هوای لشگرآباد کردان واقع شده.
استخر سرپوشیده آبگرم با تصفیه اتوماتیک، میز بیلیارد، فوتبال دستی و سیستم صوتی، و آلاچیق با میز و صندلی در فضای باز از امکانات تفریحی این ویلای شیک است.
محوطه ویلا از چهار طرف با دیوار محصور است و سرایدار هم در همسایگی خارج از ویلا سکونت دارد.
فاصله این ویلا تا جاده قدیم حدود 8 کیلومتر، تا اتوبان حدود 10 کیلومتر، تا منطقه کوهسار حدود 20 کیلومتر و تا تهران نیز حدود 55 کیلومتر است.

سخن آخر

ویلا در کردان یک انتخاب جذاب و در دسترس برای اهالی تهران و دور شدن از فضای شهری سلوغ و پر ترافیک و استرس پایتخت است.

با اجاره ویلا در کردان در کمترین زمان به فضای طبیعی و آب و هوای خنک نتطقه ییلاقی کردان می‌رسید و بیشترین استفاده را از تعطیلات می‌برید.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

لطفاً امتیاز دهید

پریسا سجادی

ثبت دیدگاه

وب‌سایت جاجیگا

جاجیگا را دنبال کنید