نمای کلبه در بهار

اجاره اقامتگاه بومگردی جنگلی در تنکابن - کلبه پدر

درباره اقامتگاه

اجاره اقامتگاه بومگردی جنگلی در تنکابن
این کلبه جنگلی در میان طبیعت بکر و دلنشین روستای زیبای گرماپشته با آب و هوای مطبوع واقع شده است و در فاصله حدود 13 کیلومتری از شهر تنکابن قرار دارد.
این اقامتگاه با نوشیدنی بدو ورود و صبحانه رایگان است و دارای چشم اندازی بی نظیر در محیطی بکر بر بلندای جنگل های هیرکانی غرب مازندران و مسلط به شالیزارهای برنج و چای در 8 کیلومتری مرکز شهرستان تنکابن و 30 کیلومتری فرودگاه رامسر واقع شده است.
برای رسیدن به کلبه در انتهای مسیر از پارکینگ مجموعه می بایست ده دقیقه تا یک ربع پله های سنگی را تا بالاطی نمایید.به همین دلیل لطفا سبک سفر کنید و وسایل همراه خود را با کوله حمل کنید و از آوردن چمدان خوداری فرمایید.
اقامتگاه میان باغ های چای قرار دارد و در محیط اقامتگاه زمین بازی, آلاچیق, تاب, ننو و مسیری برای پیاده‌روی به طول 15کیلومتر به صورت جنگلی اختصاصی قرار دارد و رودخانه ای زیبا در نزدیکی برای شنا وماهیگیری قرار دارد.
همچنین وعده های نهار و شام همه نوع غذای محلی نظیز مرغ شکم پر، مرغ ترش، جوجه کباب، میرزا قاسمی، باقالا قاتق و سبزی پلو با ماهی با هماهنگی قبلی طبخ می شود.
در وعده صبحانه پنیر محلی، انواع مربا، خامه، املت و چای به صورت رایگان سرو می‌شود، همچنین صرف غذای شخصی مهمانان عزیز در اقامتگاه بلامانع میباشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو