رزرو کلبه جنگلی در تنکابن - امید

رزرو کلبه جنگلی در تنکابن - امید

درباره اقامتگاه

اجاره کلبه بومگردی جنگلی در تنکابن مازندران
کلبه امید
این اقامتگاه با صبحانه رایگان و چشم اندازی بی نظیر در محیطی بکر بر بلندای جنگل های هیرکانی غرب مازندران و مسلط به شالیزارهای برنج, در 8 کیلومتری مرکز شهرستان تنکابن و 30 کیلومتری فرودگاه رامسر واقع شده است.
برای رسیدن به اقامتگاه در انتهای مسیر می بایست 500 متر مسیر پیاده با شیب ملایم را طی نمایید. اقامتگاه میان باغ های چای قرار دارد و در محیط اقامتگاه زمین بازی, آلاچیق, کارگاه فراوری چای, تاب, ننو و مسیری برای دوچرخه سواری, اسب سواری و پیاده روی به طول 15کیلومتر به صورت جنگلی قرار دارد و رودخانه ای زیبا در نزدیکی برای شنا وماهیگیری قرار دارد.
همچنین وعده های نهار و شام همه نوع غذای محلی با هماهنگی قبلی طبخ می شود در وعده صبحانه , پنیر محلی/عسل محصول میزبان / کیک محلی(کماچ) / کره محلی / مربا / حلوا و شیر در صورت وجود به صورت رایگان و همچنین در وعده نهار ,سبزی پلو با ماهی / مرغ ترش / فسنجان / باقلا قاتق / میرزا قاسمی / بادمجان کباب و در وعده شام , جوجه کباب و میرزا قاسمی / شامی / بادمجان کباب / کوکو سبزی/ کوکو بادکوبه سرو میشود و همچنین امکان تهیه مواد اولیه غذا توسط مهمان و طبخ توسط میزبان وجود دارد وصرف غذای شخصی مهمانان عزیز در اقامتگاه بلامانع میباشد. غذاهای اقامتگاه اکثرا در اقامتگاه تولید شده وبر روی آتش پخت میشوند. در شب برنامه لطیفه گویی وموسیقی زنده در کنار آتیش داریم.
در صورتی که تعداد مهمانان بیش از ظرفیت باشد کلبه مشابهی همجوار این کلبه با کد RC3140099 در "جاجیگا" قابل رزرو میباشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو