رامتینا میزبانان شما در نارتی تی

بوم گردی نار تی تی در تفت یزد - ایاسرم

درباره اقامتگاه

رزرو اقامتگاه بوم گردی نار تی تی در تفت یزد. اتاق ایاسرم
ایاسرم, معنایش هنگام خزان است اما از خزان تنها رنگارنگ بودنش را به ارث برده نه برگ ریزانش را. یکی از دوقلوهای سفیدپوش خانه است, یک گنجه خوب هم دارد. 2 درب دارد یکی به راهرو یکی به حیاط.
نارتی تی به معنای شکوفه انار در میان باغ های انار قرار دارد، خانه ای زرتشتی که مزه راستی می دهد در کوهپایه شیرکوه و به فاصله ای کمتر از 20 دقیقه شهر تاریخی و جهانی یزد.
صبحانه رایگان است / نهار و شام با هماهنگی قبلی طبخ می شود.‏ در نار تی تی غذاهای خوشمزه زرتشتی خواهید خورد, غذاهایی همچون شولی ، کیمه ، قرمه سبزی و ...
و یک سفر کامل را تجربه خواهید کرد.
اینجا برخی جاها مشترک است مانند راهرو حیاط میانی و از همه مهمتر سرویس های بهداشتی و حمام. ما سه سرویس ایرانی و دو حمام داریم در کنار هم و یک سرویس فرنگی و حمام که مشترکند.
در این خانه اقامت شما اتفاق نمی افتد، سفرتان رخ می دهد. اینجا در دل کویر است, باغستانی است پر ز درختان انار.
اینجا خانه رویاهای ما در دل آرام ترین جای دنیا.
این خانه تنها طعم استراحت نمی دهد، طعم آتش را می دهد که از صدای نان تازه آکنده شده، طعم درخت را می دهد که شعر انار و آلوچه می خواند. طعم طبیعت را می دهد که رنگ روستا بخود کشیده است.
گاه گاه در روستا مراسم آئینی در خانه های اهالی اجرا می شود, اگر به هنگام مراسم آمدید و اگر صاحب مراسم رخصت داد با هم به مراسم می رویم، اگر چنین نشد قبولش کنید تا توسعه پایدار داشته باشیم :)

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو