آفتاب مهمان ماست

رزرو اقامتگاه بوم گردی در سه هزار تنکابن - اتاق افرا

درباره اقامتگاه

رزرو اقامتگاه بوم گردی در سه هزار تنکابن
اتاق افرا یکی از دو اتاق اقامتگاه بوم گردی در روستای توریستی یوج در ارتفاعات سه هزار و در فاصله 47 کیلومتری از تنکابن قرار گرفته که دارای طبیعتی بسیار زیبا و بکر میباشد این روستا در محیطی آرام و دنج در نزدیکی جاده اصلی و رودخانه واقع شده است.
سرو غذا خانگی که با هماهنگی قبلی با میزبان و پرداخت هزینه جداگانه برای وعده ناهار و شام امکانپذیر می باشد، به شرح زیر است.
نهار و شام : فسنجان ، مرغ ترش ، چنجه ،جوجه کباب ، کباب ترش ، زرشک پلو با مرغ ، میرزا قاسمی ،ترش تره ،کوکو سبزی ، کوکو سیب زمینی ، کتلت کوجود است.
تورهای گردشگری برای بازدید اماکنی همچون آبگرم سه هزار ، آب معدنی شلف ، روستای تاریخی مران ، جاده سه هزار ، قلعه حسن صباح الموت با اتومبیل مهمانان و یا با اتومبیل اقامتگاه مهیا میباشد. و همچنین تورهای مختلف طبیعت گردی و کوهنوردی سبک و سنگین نیز با راهنمای مجرب نیز مهیاست.حتی تجربه های زندگی روستایی مانند برداشت محصولات کشاورزی منطقه یا برداشت پیله کرم ابریشم و غیره در فصل برداشت نیز مهیاست.
با تصمیم جمعی اهالی روستا ورود اتومبیل به روستا ممنوع است لذا برای رسیدن به خانه روستایی یک پیاده‌روی تقریبا 10 دقیقه ای در جاده ای با یک شیب ملایم انجام میشود.
لازم به ذکر است امکان پخت و پز و آشپزی توسط میهمانان گرامی وجود ندارد همچنین جهت همکاری با میهمانان برای افرادی که ماشین ندارند و یا رانندگی در جاده کوهستانی برایشان سخت است از ابتدای جاده امکان تهیه ماشین پاترول هم وجود دارد.
چهارده کیلومتر انتهایی مسیر این اقامتگاه به صورت خاکی می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو