اجاره کلبه چوبی روی ابرها در سوباتان

اجاره کلبه چوبی روی ابرها در سوباتان

درباره اقامتگاه

اجاره کلبه چوبی در ییلاق سوباتان با ویو ابر و مه و روستا.
ویلا تراس دار و سالن فرشبندی شد،مبل جدیدا اضافه شده، آشپزخانه با وسایل آشپزی،یک اتاق خواب با هشت پتو و بالش، بخاری گازی با کپسول گاز اضافی، آب شرب با مخزن آب و ابگرمکن،بدلیل قرار گرفتن در قسمت مرتفع روستا، از تراس بزرگ آن چشم انداز زیبا به کل روستای و کوهستان دوقولوی (هاچاداش) دارد، تنها یک نقطه از سوباتان، موبایل انتن می‌دهد، ویلا در صد متری محل آنتن تماس موبایل روستا است و به همین دلیل داخل کلبه نیز آنتن موبایل دارد، هر روز صبح دره ابر با چشم انداز بینظیری شکل می‌گیرد و بعضا ابر و مه با منظره بهشتی در داخل روستا جریان میبابد که از تراس ویلا این چشم انداز بطور کامل دیده می‌شود.
لطفا توجه فرمایید که منازل واقع در روستای ییلاقی سوباتان در فاصله دوری از فضای شهری قراردارند ولذا فاقد بسیاری از امکانات معمول زندگی شهری هستند. فقط در صورتی که باسفر به این مناطق آشنا هستید به رزرو این اقامتگاه اقدام نمایید
برق منزل توسط موتور برق تامین میشود. آب مورد نیاز نیز در مخزن 500 لیتری ذخیره و تامین میشود.
در صورت نیاز میزبان بعنوان راهنمای محلی با ماشین نیسان و یا پاترول با کرایه توافقی برای رفتن به، جنگل آلچالیق(آلوچه) ، ساری داش(سنگ زرد)، آبشار ورآزان و دریاچه نئور در خدمت مسافرین میباشد.
برای رفتن به سوباتان از طریق تالش، تردد داشت، برای این امر می‌توان از ماشین شخصی و ترجیحاًٌ شاسی بلند استفاده کرد. به علت دست‌اندازها در 25 کیلومتر از مسیر، استفاده از خودروهای سواری پیشنهاد نمی‌شود، در صورتی که مهمان قصد کرایه نیسان و یا پاترول دارند ماشین شخصی خودشان در پارکینگ عمومی معتبر در داخل شهر پارک میشود.
"سوباتان" نام ییلاقی بسیار مرتفع و خوش آب و هوا بر فراز ابرها در غرب لیسار و در ارتفاعات شهرستان تالش است، فاصله این ییلاق از شهر تالش 35 کیلومتر است که از دل کوهستان جنگل‌های تالش می‌گذرد و حدود دوساعت زمان میبرد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو