اقامتگاه بوم گردی

رزرو اقامتگاه بوم گردی در ورزنه اصفهان - اتاق ۲

درباره اقامتگاه

رزرو اقامتگاه بوم گردی در ورزنه اصفهان
این اتاق سنتی با ظرفیت حداکثر دو نفر یکی از 6 اتاق اقامتگاه بوم گردی می باشد که در منطقه تاریخی ورزنه واقع شده است و تا اصفهان نیز حدود 110 کیلومتر فاصله دارد.
اتاق دارای دو تخت یک نفره می باشد و سالن 32 متری ، آشپزخانه ، سرویس بهداشتی و حمام نیز به صورت مشترک در محوطه قابل استفاده است ، همچنین صبحانه در این اقامتگاه به صورت رایگان سرو می شود و امکان سفارش وعده های غذایی ( ناهار و شام ) با پرداخت هزینه و هماهنگی قبلی وجود دارد.
ورزنه یکی از شهرهای تاریخی استان اصفهان است که از لحاظ تاریخچه پیدایش و آثار باستانی ، گنجینه‌ ای بس غنی دارد و به همین دلیل است که آن را نگین شرق اصفهان نامیده‌اند. پل قدیمی ورزنه ، مسجد جامع ، رباط شاه‌ عباسی ، کارونسرا و بادگیرهای قدیمی ، آب‌ انبارهای متعدد ، برج‌ها و کبوترخانه‌ ها ، قلعه‌ ها و آثاری از آسیاب‌های آبی و امامزاده شاه زین‌العابدین از جمله ابنیه تاریخی این شهر محسوب می‌شوند ، همچنین باتلاق گاو خونی و کویر نیز فاصله کمی تا این اقامتگاه بوم گردی دارد که براحتی با صرف زمان چند دقیقه ای با اتومبیل به آن ها می رسید.
فاصله اقامتگاه تا سوپر مارکت و نانوایی 100 متر است و با رستوران های شهر نیز حدود 500 متر فاصله دارد.
این اقامتگاه بوم گردی پذیرای تورها و گروهای گردشگری نیز می باشد که میتوانید برای هماهنگی به منظور رزرو بیش از یک اتاق یا کل اقامتگاه با پشتیبانی جاجیگا تماس بگیرید.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو