رزرو اقامتگاه بومگردی در دیلمان گیلان

رزرو اقامتگاه بومگردی در دیلمان گیلان

درباره اقامتگاه

اجاره خانه روستایی کوهستانی در منطقه ییلاقی دیلمان گیلان
این اقامتگاه بوم گردی که خشت خشت آن با عشق بنا شده و در آن محبت و سادگی موج میزند در روستای میکال از ییلاقات دیلمان استان گیلان قرار دارد.
صبحانه بصورت رایگان سرو می گردد و همچنین در وعده نهار و شام نیز انواع غذاهای محلی با مواد ارگانیک با اطلاع قبلی طبخ میشود.
این خانه روستایی دارای دو اتاق و یک سالن پذیرایی و آشپزخانه و تراسی با فضای سنتی و شمعدانی های آویخته میباشد. در زمان اقامت, میزبان در اتاق جداگانه ای سکونت دارد و به مهمانان برای تجربه یک زندگی گرم و ساده روستایی مانند طبخ نانهای محلی و غذای محلی و ...کمک میکند.
خصوصیت مناطق ییلاقی, کوهستانی بودن, رطوبت پایین و لذا داشتن آب هوایی سرد در زمستان و خنک در تابستان میباشد پس در هر دو فصل لباس گرم با خود داشته باشید و همچنین در اکثر روزهای زمستان این مناطق پوشیده از برف میباشد که بسیار دیدنیست. از طبیعت و مناظر دیدنی این منطقه که هرچه بگویم کم است و کافیست که اهل طبیعت باشید و میهمان ما شوید تا همگی را در کنار ما تجربه کنید :)
فاصله اقامتگاه از شهر لاهیجان یک ساعت و چهل و پنج دقیقه است که باید از جاده جنگلی و بسیار زیبای سیاهکل به دیلمان گذر کنید

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو