اجاره ویلا استخردار در قلات شیراز

اجاره ویلا استخردار در قلات شیراز

درباره اقامتگاه

ویلا در فاصله چهل و پنج کیلومتری از شهر شیراز قرار دارد.
این ویلا با استخر روباز و یک باغ 2000 متری درختکاری شده در یک ساختمان دو طبقه واقع شده که طبقه اول دارای آشپزخانه، سالن مبله، سرویس بهداشتی و دو خواب بوده و طبقه دوم شامل دو اتاق خواب مستقل از هم و تراسی بزرگ بوده که از طبقه اول نیز مجزا می باشد. این ویلا مناسب برای خانواده ها یا گروههای پر جمعیت میباشد.
دو آلاچیق با صفا و زمین چمن برای بازی‌های گروهی و تراسی بزرگ با چندین میز و صندلی برای لذت بردن از فضای آرام و زیبا نیز در این ویلا باغ مهیا میباشد.
این ویلا باغ در روستای کودیان بعد از منطقه قلات واقع شده که آب و هوای خوبی مخصوصا در فصل گرم دارد و همچنین فاصله 45 کیلومتری از شیراز، باعث شده که دسترسی به اماکن گردشگری و مراکز خرید شیراز نیز ساده باشد.
با توجه به فاصله نزدیک ویلا به روستا امکاناتی نظیر نانوایی، فروشگاه مواد غذایی و... در فاصله بسیار نزدیک و در دسترس می باشد.
***ویلا دارای نگهبان دائمی بوده و محل اقامت نگهبان اتاقی مستقل در طبقه دوم می باشد.
***ویلا فاقد سیستم سرمایش می باشد و در صورت نیاز پنکه رومیزی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.
***ویلا نزدیک به روستا بوده و حدود چهارصد متر از مسیر، جاده خاکی و مناسب جهت رانندگی با اتومبیل است.
امکانات خواب و ظروف آشپزخانه برای 16 نفر مهیاست.
در صورت استفاده از ظرفیت استاندارد اقامتگاه، طبقه اول در اختیار مهمانان محترم قرار می‌گیرد و در صورتی که تعداد مهمانان بیش از دوازده نفر باشد، با توجه به تعداد نفرات اضافی، اتاق خوابهای طبقه دوم نیز در اختیار مهمانان قرار خواهد گرفت.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو