رزرو اقامتگاه بوم گردی در یزد - ۸ نفره

رزرو اقامتگاه بوم گردی در یزد - ۸ نفره

درباره اقامتگاه

رزرو اقامتگاه بوم گردی در شهر یزد
این اتاق با فضایی سنتی و سقفی هلالی, بزرگترین اتاق اقامتگاه بوم گردی می باشد که با چند پله به پایین, وارد آن می شوید.
اتاق دارای یک تخت تک نفره است و اقامتگاه دارای آشپزخانه مرکزی، حمام و سرویس عمومی در حیاط می باشد و همچنین امکان سفارش وعده های غذایی صبحانه، ناهار و شام با هماهنگی قبلی و پرداخت هزینه جداگانه وجود دارد.
بنای این اقامتگاه بومگردی خانه ای سنتی با خشت و گل و با قدمت 80 سال است که با حوضی زیبا و گلدانهای شمعدانی خاطراتی با حجم 80 ترا بایت را در خود جای داده است:) و از دیوارها و پنجره هایش انرژی مثبت موج میزند و مهمانان را به "اون روزها" میبره.
این اقامتگاه بوم گردی در موقعیت خوبی از نظر دسترسی به امکانات شهری قرار دارد بطوریکه با صرف زمان چند دقیقه با اتومبیل به مکانهای تاریخی و توریستی شهر مانند باغ دولت آباد , بازار خان یزد , مسجد جامع کبیر یزد , مجموعه امیر چخماق , زندان اسکندر , آب انبار شش بادگیری و ... میرسید. و همچنین فاصله 54 کیلومتری از شهر تاریخی "میبد" نیز باعث شده که دسترسی به این شهر نیز ساده باشد.
لازم به ذکر است که این اقامتگاه بوم گردی پذیرای گروهها و تورهای گردشگری نیز میباشد که برای رزرو بیش از یک اتاق و برای هماهنگی "با ما تماس" بگیرید. و برای تورها و گروهها تخفیف در نظر گرفته میشود.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو