اجاره ویلا تریبلکس استخردار در آبسرد

اجاره ویلا تریبلکس استخردار در آبسرد

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا تریبلکس استخردار در آبسرد
این ویلای تریبلکس 6 خوابه با جکوزی و استخر سرپوشیده آبگرم، آلاچیق، میز بیلیارد، فوتبال دستی، پینگ پنگ و انواع وسیله های ورزشی در منطقه خوش آب و هوای آبسرد دماوند و فاصله حدود 45 کیلومتری تهران واقع شده است.
طراحی ویلا بصورت تریبلکس است که در طبقه پایین پذیرایی، آشپزخانه، اتاق ورزش و خواب، استخر با دوش و سرویس ایرانی و در طبقه بالا نشیمن با میز بیلیارد و سه اتاق خواب مستر با چشم انداز باغ 2000 متری قرار دارد.
اتاق ششم این ویلای تریبلکس یک واحد شاه نشین است که با حمام و سرویس فرنگی، یک بار کوچک و چشم انداز 360 درجه به طبیعت اطراف با دکوراسیون سنتی در طبقه بالای ویلا واقع شده است.
این ویلای تریبلکس با امکانات کامل رفاهی مانند استخر سرپوشیده آبگرم، جکوزی، میز بیلیارد، آلاچیق، مکانی برای برپا کردن آتش با نشیمن دور آن، شومینه هیزمی در فضای آلاچیق، میز پینگ پنگ، فوتبال دستی، زمین والیبال و فوتبال و برکه آب و حیاط درختکاری و گلکاری شده با تاب و چمن مصنوعی و ... جزو ویلاهای خاص و منحصر به فرد می باشد و در منطقه ای قرار گرفته که از نظر آب و هوا بسیار دلپذیر بوده و فاصله زمانی 45 دقیقه ای از پایتخت باعث شده مخصوصا برای میهمانان تهرانی انتخاب ایده آلی باشد.
محوطه اطراف ویلا کاملا با دیوار محصور و جهت برقراری امنیت پارکینگ و حیاط جلوی ویلا مجهز به دوربین مداربسته است و سرایدار نیز در گوشه ای از محوطه خارج از دید میهمانان در اتاق سرایداری حضور دارد و البته قابل ذکر است حیاط زیبا و اصلی این ویلا در پشت ساختمان قرار دارد.
برای تهیه مایحتاج روزانه نیز سوپرمارکت، نانوایی، میوه فروشی و ... با حدود 50 الی 100 متر پیاده روی در مسیر خاکی قابل دسترس هستند.
در این منطقه وضعیت شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه خوب و پوشش اینترنت 4g است.
در طول اقامت میهمانان گرامی ممکن است سرایدار برای آبیاری و رسیدگی به باغ با هماهنگی قبلی و تائید میهمانان به محوطه ویلا مراجعه نماید.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو