محوطه اقامتگاه

رزرو بوم گردی در تنگ چوگان کازرون - خانه عشایری

درباره اقامتگاه

رزرو اقامتگاه بوم گردی در تنگ چوگان کازرون
این خانه عشایری سه خوابه یکی از واحد های اقامتگاه بوم گردی می باشد که در روستای تنگه چوگان کازرون واقع شده است.
این خانه دارای سه اتاق به همراه سرویس بهداشتی اختصاصی ( خارج از خانه ) است ولی آشپزخانه ( در حد گرم کردن غذا ) ، محوطه و سرویس بهداشتی ایرانی به صورت مشترک قابل استفاده می باشد ، همچنین صبحانه در این اقامتگاه به صورت رایگان سرو می شود و امکان سفارش غذاهایی نظیر لای پلو قشقایی و دمپخت قشفایی و مرغ شکم پر و ... در وعده های غذایی ( ناهار و شام ) با پرداخت هزینه و هماهنگی قبلی وجود دارد.
این اقامتگاه در نزدیکی شهر تاریخی بیشاپور واقع شده که یکی از کهن‌ ترین شهرهایی است که پیشینه ساخت آن در سنگ نوشته ای موجود است و فاصله این اقامتگاه تا تنگه چوگان حدود یک کیلومتر ، تا شهر بیشاپور و غار شاپور حدود 3 کیلومتر و تا کازرون نیز حدود 20 کیلومتر می باشد.
در حیاط اقامتگاه چادر عشایری زیبایی تعبیه شده ، که شب نشینی و صرف غذا را در آنجا لذتبخش تر میکند ، همچنین طعم غذای محلی و لذیذی که در این اقامتگاه نوش جان می کنید همیشه در خاطر شما خواهد ماند ، همچنین در محوطه بوم گردی چایخانه ، سیاه چادر و چادر سفید برپا شده است که برای صرف غذا و یا استراحت میتوانند از آن استفاده نمایید.
آنتن دهی برای موبایل کامل است و اینترنت موبایل ضعیف می باشد.
این اقامتگاه بوم گردی پذیرای تورها و گروهای گردشگری نیز می باشد که میتوانید برای هماهنگی به منظور رزرو بیش از یک اتاق یا کل اقامتگاه با پشتیبانی جاجیگا تماس بگیرید.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو