اجاره ویلا جنگلی در گرگان - همکف

اجاره ویلا جنگلی در گرگان - همکف

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا جنگلی در گرگان گلستان - طبقه همکف
اگر بدنبال تجربه های ناب طبیعت گردی در شمال ایران هستید؛ اگر بدنبال آرامش و سکوت نابِ طبیعت هستید اینجا جای مناسبی برای شماست. دهکده گردشگری ریگ چشمه در ارتفاعات جنگلی استان گلستان و شهرستان علی آبادکتول و در دل جنگل های هیرکانی قرار دارد.
این دهکده از 8 کلبه اقامتی در 4 ساختمان دو طبقه و یک رستوران روستایی تشکیل شده است که با اقتباس از معماری سنتی منطقه اجرا شده است و تجربه ای ناب از اقامت در جنگل های گلستان را به شما هدیه می دهد. آرامش و سکوت در حد اعلای خود در اینجا حاکم است.
محوطه اقامتگاه 5000 متر باغ میوه های جنگلی و ... است که گردشگران می توانند همراه با باغبان اقامتگاه در نگهداری از آن وقت خود را سپری کنند و تجربه باغداری را کسب کنند و نوبرانه از میوه های آن استفاده کنند.
در دهکده گردشگری ریگ چشمه گشت های طبیعت گردی و تجربه های روستاگردی برنامه ریزی شده است که گردشگران را چند روز در این منطقه مشغول کرده و زندگی شیرین روستایی را برای آنها بازسازی می کند.
در زمان اقامت در دهکده ریگ چشمه برنامه هایی از قبیل تجربه محیط بانی همراه با محیط بانان و بازدید از حیات وحش منطقه؛ برنامه های گشت آفرودی و یادگیری اصول طبیعت گردی؛ پیاده روی در جنگل های هیرکانی و آشنایی با گونه های گیاهی منطقه و همچنین تجربه پخت غذای آتیشی در جنگل برای گردشگران فراهم است. اقامت در دهکده گردشگری ریگ چشمه برای کسانی که به اینجا سفر کرده اند همچون رویایی ست که تابحال آرزوی آن را داشته اند.
ضمن اینکه آنتن‌دهی ایرانسل کامل و اینترنت آن همیشه 4جی و 3جی است ولی اینترنت همراه اول کمی ضعیف است.
لازم به ذکر است که جاده ی منتهی به اقامتگاه آسفالت بوده و 200 متر آخر آن خاکی می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو