نما هوایی

ویلا چوبی لوکس استخردار در کلاردشت

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا چوبی لوکس استخردار در کلاردشت
این ویلای 3 خوابه با دکوراسیون چوبی جذاب و ویو 360 درجه در محله لاهو کلاردشت واقع شده.
از دروازه چوبی ویلا که رد بشید، روبروتون ماهی ها و قورباغه ها توی برکه با هماهنگی درختهای خاص دورش یه اکوسیستم دیدنی به وجود آوردن. در سمت دیگه برکه یه تاب بزرگ چوبی با یه طناب پنبه ای ضخیم به صندلی بلوطیش وصل شده که خیلی نرم و راحته. جکوزی ویلا هم دقیقا وسط حیاط زیر یه گنبد ژئودزیک قرار داده شده. یه آتشکده باحال هیزمی هم برای اتیش بازا در کنار میز و نیمکت سنگی و زمین بدمینتون تعبیه شده. 2 پارکینگ مسقف و 5 تا روباز توی محوطه فراهمه.
تراس 30 متری با یه میز و نمکت 15 نفره بلوط و یه باربیکیو چرخ دار بزرگ، دید کاملی به حیاط وجنگل اطراف داره. در ویلا رو که باز می کنید یه پذیرایی 150 متری با میز نهار خوری چوب افرا 12 نفره کنار شومینه هیزمی وسط ویلا قرار داره. در سمت دیگه یه مبل کلاسیک چوبی وtv پنجاه و پنج اینچ قرار گرفتن. اشپز خونه چوبی و کانتر جزیره ای در انتهای پذیرایی هست و لوازم آشپزخونه برای پذیرایی از 12 نفر کافیه. تو این طبقه یه سرویس با توالت ایرانی و یه اتاق 30 متری مستر مجهز به یه تخت دونفره قرار داره. تو طبقه بالا هم 2 تا اتاق 30 متری با تخت دو نفره می بینید با یه سرویس فرنگی و حموم.
آنتن دهی برای همراه اول و ایرانسل کامله و نت همراه اول هم 4g .
از لحاظ لوکیشن دور تا دور ویلا مثل عکساش بازه و ویو خوبی به کوه های سبز یا برفی داره در عین حال دسترسی عالی به هایپرها وهمه امکانات شهری داره. همچنین 70 متر آخر تا ویلا خاکی با سنگ ریزه ست. فاصله تا مرکز شهر کمتر از دو کیلومتره. فاصله تا دریا هم 35 کیلومتره.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو