نمای حیاط

رزرو بوم گردی در شیراز - حسین پناهی

درباره اقامتگاه

رزرو بوم گردی در شیراز - حسین پناهی
این اتاق 15 متری با ظرفیت دو نفر و یک تخت دو نفره در کنار دوازده اتاق دیگر و در یک مجموعه بوم گردی با حمام و سرویس اختصاصی، اینترنت رایگان و حیاط بزرگ در یک عمارت قدیمی با فاصله حدود 9 کیلومتری از مرکز شهر شیراز واقع شده است.
هر کدام از اتاق های این اقامتگاه دارای تلویزیون، یخچال، کولر اسپلیت و رادیاتور می باشند، اما فاقد آشپزخانه و ماشین لباسشویی هستند، البته اقامتگاه دارای رستوانی است که امکان سفارش غذا با پرداخت جداگانه را برای میهمانان فراهم می آورد، همچنین شست و شوی لباس با هماهنگی پرسنل و با پرداخت هزینه جداگانه در لاندری مجموعه امکان‌پذیر است.
این عمارت دارای سه نیم طبقه میباشد که 11 اتاق در عمارت اصلی و دو اتاق که با امکانات کامل تجهیز شده جدا از عمارت و در داخل باغ قرار دارد، همچنین این اتاق یکی از آن دو اتاق می باشد.
لازم به ذکر است که در این اقامتگاه بوم گردی خدمات بهداشتی و رفاهی هتلینگ ارائه میگردد یعنی تختها دارای باکس هتلی و لحاف و ملحفه بوده و مسواک و خمیر دندان و دمپایی هتلی و حوله تمیز در اختیار مهمانان قرار میگیرد.
محوطه اطراف حیاط زیبای این مجموعه بوم گردی با دیواری که ازبیرون مشرف نیست، محصور می باشد و محیط اطراف آن به دوربین مداربسته مجهز است، همچنین اقامتگاه دارای پذیرش 24 ساعته می باشد.
به علاوه میهمانان این بوم گردی با صبحانه رایگان میزبان پذیرایی می شوند.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت با حدود 3 دقیقه پیاده‌روی از مجموعه میسر می باشد و کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو