تراس و چشم انداز بینظیر رودخانه و طبیعت جنگلی

اجاره ویلا با استخر آبگرم در کردان - آغشت

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا با استخر آبگرم در کردان - آغشت
این ویلا تریبلکس دو خوابه با استخر سرپوشیده آبگرم، کرسی، باربیکیو، سیستم صوتی و تراسی دلباز با چشم انداز بینظیر به رودخانه و قلعه زیبای آغشت در روستای خوش آب و هوا و ییلاقی آغشت واقع شده است که حدود 5 کیلومتر با کردان و 35 کیلومتر با شهر کرج فاصله دارد.
طراحی ویلا بصورت تریبلکس است که در طبقه پایین استخر سرپوشیده آبگرم، سالن پذیرایی، آشپزخانه، حمام و سرویس ایرانی قرار دارد و در طبقه وسط دو اتاق خواب که یکی از آنها مستر است به همراه تراس بزرگ، نشیمن اختصاصی و سرویسبهداشتی و حمام قرار دارد و در طبقه بالاتر نیز به تراس بزرگ با ویوی عالی طبیعت دسترسی خواهید داشت.
علاوه بر تراس زیبا و دلنشین ویلا با چشم انداز بینظیرش، میهمانان در فصل سرما می توانند از کرسی گرم تعبیه شده در پذیرایی نیز نهایت لذت را ببرند.
محوطه اطراف ویلا با دیوار محصور و سرایدار در همسایگی سکونت دارد.
فاصله ویلا از نزدیکترین فروشگاه مواد غذایی 300 متر است و البته توصیه می شود مایحتاج روزانه را در زمان سفر از شهر تهیه و با خود همراه داشته باشید.
میهمانان گرامی توجه نمایید این منطقه فاقد گاز شهری است و سوخت ویلا از طریق کپسول گاز مایع استفاده می شود.
در این منطقه وضعیت شبکه تلفن همراه برای اپراتور ایرانسل در مکالمه خوب و پوشش اینترنت 4g است ولی اپراتور همراه اول تنها در بالکن های ویلا دارای خدمات مطلوب در آنتن و پوشش اینترنت می باشد.
قابل ذکر است 1 کیلومتر مسیر منتهی به ویلا سنگفرش و و قابل تردد با انواع خودرو می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو