نمای کلی خانه مادربزرگ

رزرو خانه سنتی دو خوابه در یزد

درباره اقامتگاه

رزرو خانه سنتی دو خوابه در یزد
این خانه سنتی دو خوابه در خانه ای ویلایی که حال و هوای سنتی قدیم را حفظ کرده است در شهر یزد واقع شده است.
از مزایای مهم خانه های ویلایی به سبک سنتی داشتن فضای بیشتر و غیر مشترک است که آسایش و رفاه حال بیشتری برای میهمانان عزیز فراهم می کند و همین ویژگی باعث به صرفه تر شدن هزینه اقامت می شود.
این عمارت با قدمتی بیش از 100 سال در مرکز بافت تاریخی شهر جهانی یزد که در یونسکو نیز به ثبت رسیده واقع شده است. این موقعیت مکانی امتیاز بسیار مهمی برای میهمانانی است که می‌خواهند در زمانی کم به مراکز گردشگری شهر سر بزنند.
مجموعه مسجد جامع ، قدم زنان 8 دقیقه ، مجموعه امیرچخماق ، بازار خان ( بازار قدیمی شهر، زرگری و ...) ، آب انبار شش بادگیری و زندان اسکندر با ماشین کمتر از 5 دقیقه ، باغ دولت آباد و آتشکده زرتشتیان با ماشین حدود 10 دقیقه
حیاط خانه بسیار باصفاست و آسمان آبی و تابش آفتاب بر فراز آن ، چشم را به خود خیره می‌سازد. شب‌ها آسمان پرستاره‌ی کویر به پهنای حیاط وسیع خانه ، بالای سرتان است.
بخشی از خانه که برای سکونت میهمانان در نظر گرفته شده شامل سه اتاق تو در تو است ، متصل بودن اتاق‌ها به یکدیگر ، خانه مادربزرگ را برای سفرهای خانوادگی و فامیلی بسیار مناسب ساخته است.
با بستن درب های میانی می توان اتاق ها را از یکدیگر مجزا نمود هر یک از اتاق ها با پله به حیاط مشرف هستند.
اتاق انتهایی همان مطبخ قدیمی خانه است که به آشپزخانه امروزی مبدل شده است و از ویژگیهای منحصر به فرد این خانه ، همکف بودن و نداشتن پله است و برای سالمندان و بیماران بسیار مناسب است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو