اجاره ویلا کوهستانی در تالش - ییلاق مریان

اجاره ویلا کوهستانی در تالش - ییلاق مریان

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا کوهستانی در تالش
سوئیت در طبقه اول (بالای همکف) قرار دارد که شامل سالن پذیرایی با دو بخاری برقی،دو اتاق خواب و با دو تخت دو نفره و سه عدد رخت خواب سنتی،سرویس داخل اقامتگاه با یک پا گرد دو متری رو به فضای سرسبز روستا و در قسمتی از روستای مریان میباشد.
اطراف سوئیت خلوت بوده و برای کسب آرامش جای بسیار عالیست.
“مریان” یکی از روستاهای مرتفع، تاریخی و زیبای تالش است که با آب و هوای خنک و پوشش نیمه مرتعی خود، یکی از جاذبه‌های توریستی “تالش” و گیلان به شمار می‌رود. دیدار از این روستای زیبا در گرمای تابستان خالی از لطف نیست و مناظر زیبای برفی در فصل زمستان آن منحصر به فرد است. 
ارتفاع این روستای کوهپایه‌‏ای از سطح دریا 1080 متر و آب و هوای آن در زمستان‏‌ها سرد و در تابستان‏‌ها معتدل است.گورستان باستانی روستا، نشانگر سکونت دیرینه اقوام تالشی در این روستاست و آثاری از حمام قدیمی منسوب به دوره صفوی یا قاجاری معرف قدمت کهن روستا است. این روستا از توابع بخش مرکزی شهرستان “تالش” است که در 37 کیلومتری شمال غربی “هشتپر” قرار گرفته است. “مریان” از شمال به روستای “ناوان”، از شرق به روستای “سیناهونی”، از جنوب به اراضی جنگلی و از غرب به روستای “آق اولر” محدود می‏‌شود و از طریق شهر “هشتپر” با جاده‌‏ای هموار و دیدنی در دسترس است.
فاصله ویلا از کاخ تاریخی سردار امجد و حمام قدیمی دوره ی قاجار حدود دو کیلومتر است،و افزون بر این ویلا بدلیل قرار گرفتن در میان کوههای پوشیده از جنگل و دسترسی به آنتن و اینترنت مورد استقبال بسیاری از طبیعت گران داخلی و حتی خارجی بوده است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو