اجاره ویلا لوکس در اسالم گیلان - شمس

اجاره ویلا لوکس در اسالم گیلان - شمس

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا لوکس در اسالم گیلان - شمس تبریزی
این ویلای دو خوابه لوکس و تمیز بنام شمس تبریزی نام گذاری شده و یکی از واحدهای دهکده گردشگری آویشار است و در منطقه ای آرام و در 5 کیلومتری تالش واقع شده.
البته این ویلای مستقل دارای فضایی جداگانه و 2000 متر حیاط اختصاصی میباشد. در حیاط ویلا، تنوری برای درست کردن چای آتیشی و نیمرو و دور همنشینی تعبیه شده و مهمانها میتوانند از آن لذت ببرند.
این ویلا از نظر امکانات و امکانات بهداشتی کامل هست و روبالش و ملحفه ی تمام تخت ها ، قبل از ورود میهمانان مانند هتل ، تعویض می شود
در این اقامتگاه صبحانه از ساعت 8:30 الی 10 صبح رایگان سرو می شود و رستوران مولانای مجموعه ، با فضایی زیبا و مسخ کننده با منوی ارگانیک همچون مرغ محلی اناردون، سبزی پلو با ماهی، میرزاقاسمی، آبگوشت، پلو کباب محلی با پرداخت هزینه جداگانه و هماهنگی قبلی با میزبان در خدمت میهمانان عزیز می باشد.
لازم به ذکر است که فضای مشترک مجموعه 5 هکتار است که در آن باغ کیوی، پرتقال و .شالیزار .. قرار دارد و مهمانان هم میتوانند از زیبایی آن بهره مند شوند. همچنین تعدادی دام (گاو) در مجموعه نگهداری میشوند و مهمانانی که تمایل داشته باشند میتوانند از محصولات لبنی در صبحانه های رستوران مولانا ،لذت ببرند
ویلا در موقعیت خوبی قرار دارد، چون علاوه بر داشتن فضایی بسیار بزرگ و زیبا ، دسترسی به تمام نقاط گردشگری تالش بسیار اسان است مانند ساحل گیسوم، جاده زیبای اسالم - خلخال، سورتمه ریلی تالش، ابشار ویسادار ، ساحل قروق .
**آویشار معتقده حیوانات هم مانند ما انسان ها نه تنها حق زندگی دارند، بلکه گاهی اوقات ما انسان ها وارد حریمشون شدیم و جاشون رو تنگ کردیم، پس همونقدر که ما حق زندگی داریم حیوانات هم به اندازه ما و‌ شاید حتی بیشتر حق زندگی دارند.
سگها، گربه ها، گاو و گوسفندها، مرغ و جوجه و اردک ها حتی گنجشک ها و کبوترهای آویشار نفس و جان ما هستند. پس اگر به هر کدوم از این عزیزان فوبیا دارید ،با احترام به شما آویشار جای مناسبی برای اقامت شما نیست.**

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو