سالن پذیرایی و آشپزخانه

اجاره خانه در کیش - ساحل مرجان

درباره اقامتگاه

اجاره خانه در کیش - ساحل مرجان - دو خوابه
این منزل مبله دو خوابه با تراس در طبقه اول یک ساختمان سه طبقه شش واحدی در مجتمع رویای کیش و با فاصله نزدیک تا مرکز خرید مرجان و کوروش در جزیره زیبای کیش واقع شده است.
پایین ترین طبقه اقامتگاه به صورت پارکینگ مسقف در اختیار میهمانان است و این منزل مبله با پیمودن 10 پله قابل دسترسی است.
شهرکی که اقامتگاه در آن واقع شده دارای واحد نگهبانی 24 ساعته و دوربین مداربسته می باشد، همچنین اقامتگاه دارای پارکینگ مسقف است.
آب لوله کشی شهری این منزل کیفیت لازم جهت نوشیدن را ندارد، بنابراین پیشنهاد میشود آب معدنی جهت نوشیدن همراه داشته باشید، بنابراین پیشنهاد میشود آب معدنی جهت نوشیدن همراه داشته باشید، به علاوه سوخت اقامتگاه از طریق گاز کپسولی تأمین میشود و امکان پخت و پز غذای دریای در آن میسر نیست.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکن با حدود 3 دقیقه پیاده‌روی از اقامتگاه میسر می باشد و کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G است.
کیش یکی از زیباترین جزایر مسکونی خلیج همیشه فارس می باشد که همچون نگینی در آب های نیلگون آن قرار گرفته است. جاذبه های طبیعی و تجاری این جزیره سالانه میلیون ها گردشگر ایرانی و خارجی را به خود جذب می کند و به دوطریق دریایی و هوایی نیز می توان به این جزیره زیبا سفر کرد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو