نمای بیرونی ویلاها

رزرو ویلا هتلی در خوانسار

درباره اقامتگاه

رزرو ویلا هتلی در خوانسار
این مجتمع اقامتی در ابتدای ورودی شهر خوانسار و در دل منطقه ای کوهستانی و بی بدیل به نام منطقه نمونه گردشگری که همجوار با منطقه حفاظت شده گلستانکوه میباشد، بنا گردیده است. این مجتمع اقامتی با بهره گیری از امکانات دهکده گردشگری، طبیعت کوهستان و دریاچه سد باغکل، محیطی بسیار دل انگیز و آرام را جهت اقامت میهمانان از سراسر ایران عزیز فراهم نموده است.
این مجتمع دارای 10 باب ویلای اقامتی هر یک به متراژ تقریبی صد متر و به صورت دوبلکس می باشد که تمامی این واحدها دارای امکانات کامل اقامتی، دو اتاق خواب به صورت مستر و یک اتاق نشیمن است که دو عدد تخت تک نفره و یک عدد تخت دو نفره در آنها قرار گرفته است که هر یک امکان افزایش ظرفیت تا هفت نفر (سه نفر به صورت سرویس اضافه) را دارا می باشد.
کلیه ی این ویلاها دارای بهارخواب مشرف به دریاچه سد باغکل و کوه سیل میباشد. و همگی دارای پارکینگ اختصاصی (دو خودرو به ازای هر واحد) می باشند.
در این مجموعه امکان برگزاری تورهای محلی و خوانسار گردی، امکان استفاده از رستوران بوریتو، کافی شاپ و فست فود در هر سه وعده غذایی وجود دارد.
امکان استفاده از زمین های بازی دهکده مانند: تنیس، پینت بال، بسکتبال، والیبال، بدمینتون، فوتبال گل کوچک به صورت رایگان برای میهمانان مجتمع اقامتی و همچنین امکان استفاده از اتاق جلسات، و برگزاری نشستهای مختلف بنا به درخواست در این مجموعه وجود دارد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو