نما

اجاره ویلا در جاده اسالم به خلخال

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا
در تالش اسالم جاده اسالم خلخال روستای خرجگیل
ویلای مذکور با حیاط دربست در منطقه مسکونی جاده اسالم به سمت خلخال، در 100متری رودخانه و قبل از گردنه کوهستانی میباشد، در این منطقه مسکونی در هر دو طرف جاده کوهپایه و جنگل میباشد و ویلاهای اجاره برخی در کنار رودخانه و برخی داخل محل و برخی نزدیک کوهپایه و جنگل میباشد سوپر مارکت، نانوائی در دسترس میباشد.
ویلا در استان گیلان، شهرستان تالش، مابین انزلی و آستارا، منطقه توریستی اسالم، کمربندی اسالم، 10 کیلومتری جاده اسالم به خلخال، قبل از گردنه کوهستانی جاده زیبای اسالم به خلخال . اقامتگاه مذکور در 200 متری خیابان اصلی در محوطه مشترک و محصور و گل کاری شده و بدلیل بن بست بودن کوچه و همچنین فاصله از همسایه ها ، ماشین و موتور عبوری در کوچه تردد نمی‌کند، به همین دلیل فضای آرام و به دور از سر و صدای شهری در انتطار مهمانان عزیز میباشد.
مشخصات:
ویلا 110متری،و کلراسپلیت ،بخاری گازی،تلوزیون،مبلمان با انتن،آشپزخانه کابینت، اجاق گاز و یخچال و ابگرم و وسایل آشپزی برای پخت و پز معمولی، دو اتاق خواب،پتو و بالش اضافه دو عدد ، به حیاط و با دید کوه و جنگل، سرویس و حمام عدد داخل در داخل ویلا، پارکینگ داخل حیاط جلوی ویلا. سفارش نان سنتی و غذای محلی با اطلاع قبلی پذیرفته میشود.
آب شرب کل منطقه اسالم لوله کشی از چشمه و نیازی هم به پمپ اب ندارد. (لطفا مطلب درباره آب شرب در مورد کل ویلاهای اسالم ذکر شود.)

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو