طلوع خورشید

اجاره کلبه جنگلی در شمال - کندوج

درباره اقامتگاه

اجاره کلبه جنگلی در تنکابن
این کلبه خاص که روی ستون‌های تنومند چوبی ساخته شده، دارای دو تراس باصفا با چشم اندازی فوق‌العاده و شومینه و تخت سنتی میباشد.
اجاره اقامتگاه شامل نوشیدنی در بدو ورود و صبحانه رایگان می باشد.
اقامتگاه ما در محیطی بکر و دنج (خارج از بافت روستا) در بلندای جنگل های هیرکانی، درمیان مزارع چای با دیدی بی نظیر به شالیزارهای برنج و چای در 8 کیلومتری مرکز شهرستان تنکابن و پایانه مسافربری و 30 کیلومتری فرودگاه رامسر واقع شده است.
برای رسیدن به اقامتگاه در انتهای مسیر از پارکینگ مجموعه می بایست 10دقیقه تا یک ربع مسیر پله های سنگی را تا بالا طی نمایید. اقامتگاه میان باغ های چای قرار دارد و در محیط اقامتگاه زمین بازی، آلاچیق، تاب، ننو و مسیری برای پیاده‌روی به طول 15کیلومتر به صورت جنگلی وکاملا بکر و اختصاصی قرار دارد و همچنین رودخانه ای زیبا در نزدیکی برای شنا وماهیگیری به روش سنتی قرار دارد.
همچنین وعده های نهار و شام همه نوع غذای محلی نظیز مرغ شکم پر، مرغ ترش، جوجه کباب، میرزا قاسمی، باقالا قاتق و سبزی پلو با ماهی با هماهنگی قبلی طبخ می شود و در وعده صبحانه, پنیر محلی/ انواع مربا / خامه/املت و چای به صورت رایگان سرو می‌شود. همچنین صرف غذای شخصی مهمانان عزیز در اقامتگاه بلامانع میباشد.
کیفیت خطوط شبکه برای تلفن همراه در مکالمه خوب و پوشش اینترنت برای ارانسل 4G و برای همراه اول فاقد سرویس دهی می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو