تراس طبقه دوم با چشم انداز جنگل

ویلا استخردار در رامسر - تراس دار

درباره اقامتگاه

ویلا استخردار در رامسر - تراس دار
این ویلا با دو تراس مستقل و چشم انداز کوه و دریا و همچنین، جکوزی، استخر سرپوشیده آبگرم و میز ایرهاکی در دو طبقه همکف و دوم یک ساختمان سه طبقه در روستای سرسبز و گردشگری سفید تمشک واقع شده است که حدود 5 کیلومتر تا مرکز شهر رامسر فاصله دارد.
ویلا در طبقه همکف با دو پله دسترسی دارای جکوزی و استخر، پذیرایی، آشپزخانه، سرویس ایرانی و حمام با سرویس فرنگی می باشد و با پیمودن حدود 30 پله در طبقه دوم نیز دارای پذیرایی، آشپزخانه، دو اتاق خواب، حمام با سرویس فرنگی و یک سرویس ایرانی می باشد.
استخر کودک، جکوزی 4 نفره و استخر سرپوشیده آبگرم در کنار دو تراس مستقل با ویو دریا و جنگل و همچنین فاصله حدود 600 متری از ساحل دریا از مزیت های رزرو این ویلا جنگلی با آب و هوای مطبوع شمال می باشد که اقامتی دلچسب و خاطره انگیز را برای مهمانان رقم خواهد زد.
محوطه اطراف اقامتگاه با دیوار محصور و جهت برقراری امنیت دروازه ورودی و حیاط مجهز به دوربین مداربسته نیز می باشد و میزبان با ورودی جداگانه در طبقه اول سکونت دارد.
برای تهیه مایحتاج روزانه نیز سوپرمارکت و نانوایی در فاصله حدود 100 متری قابل دسترس می باشند.
تله کابین رامسر، شهربازی، تفریحات ساحلی و دریایی نظیر کشتی تفریحی، شاتل، پاراگلایدر، اسکله ماهیگیری و ... از جاذبه های دیدنی نزدیک به این منطقه می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو