اقامتگاه بوم گردی در روستای قلعه بالا شاهرود - ۸ نفره

اقامتگاه بوم گردی در روستای قلعه بالا شاهرود - ۸ نفره

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی در روستای قلعه بالا شاهرود
این اقامتگاه بوم گردی که با معماری بومی ساخته شده دارای 6 اتاق جداگانه میباشد که 3 اتاق، 12 متری با حداکثر ظرفیت 3 نفر، دو اتاق 18 متری با حداکثر ظرفیت 5 نفر و دو اتاق تو در تو با ظرفیت 8 نفر میباشد.
"این پروفایل نمایانگر 3 اتاق 12 متری میباشد."
اتاق های این اقامتگاه با سبک کاملا سنتی تزئین شده ، نشستن زیر کرسی با نوشیدن چای داغ در فضای ساده و صمیمی آن ، حس آرامش بخشی را به انسان می دهد .
گفتنی است سرو انواع غذا نظیر ( نهار: چلو مرغ، چلو گوشت، قیمه، قرمه سبزی، دیزی و ... شام: آبگوشت، اشکنه، کوکو با آش و ...) با هماهنگی قبلی با میزبان و پرداخت هزینه جداگانه امکان پذیر است.
از ویژگی منحصر به فرد این اقامتگاه بوم گردی می توان به موقعیت مکانی آن اشاره کرد که در بالاترین نقطه روستا واقع شده و چشم انداز بی نظیری به بافت تاریخی روستا دارد .
روستایی پلکانی مشرف به پارک ملی توران به همراه مراسم دورهمی با موسیقی و گویش محلی ویژه مهمانان از جذابیتهای بوم گردی محسوب میشود
با اقامت در خانه روستایی این اقامتگاه می توانید از طعم غذاهای محلی که در بوم گردی با سفارش قبلی پخت میشود، لذت ببرید و از جاذبه های گردشگری اطراف نظیر پارک ملی توران ، کویر زمان آباد و یخچال بیارجمند دیدن نمایید .
اقامتگاه دو طبقه بوده و اتاقها در طبقه بالا قرار دارد.
آنتن دهی برای موبایل کامل است و اینترنت وای فای رایگان در اختیار مهمانها قرار میگیرد.
فاصله از سوپر و نانوایی 100 متر
فاصله از شاهرود 133 کیلومتر
فاصله از بارجمند 21 کیلومتر
فاصله از پارک ملی توران 5 کیلومتر
تورهای بازدید از پارک ملی توران نیز برگزار میشود.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو