نما اقامتگاه

اجاره ویلا دو طبقه در مشگین شهر - آقبلاغ

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا در مشگین شهر
این منزل مبله دو طبقه در مسیر گردشگری و دل طبیعت و مناطق کوهستانی با چشم انداز سبلان زیبا در روستای توریستی آقبلاغ و فاصله 3 کیلومتری مشگین شهر واقع شده است.
این منزل مبله دو طبقه دارای پذیرایی ، آشپزخانه ، اتاق خواب ، سرویس بهداشتی ایرانی مشترک با حمام و تراس در طبقه دوم و یک اتاق خواب 40 متری و حمام مشترک با سرویس بهداشتی در طبقه پایین است و هر دو طبقه بصورت دربست در اختیار مهمانان گرامی می باشد. همچنین محوطه اقامتگاه از چهار طرف با دیوار محصور است.
شهرستان مشکین شهر در شمال غرب ایران در استان اردبیل قرار گرفته و آب و هوای این شهرستان به دلیل نزدیکی به کوه سبلان معتدل کوهستانی است.
روستای ییلاقی آقبلاغ با آب و هوای سرد حتی در فصول گرم سال و نزدیکی به مراکز آبدرمانی ، جاذبه های طبیعی و توریستی نظیر پل معلق مشگین شهر ، منطقه زیبا جهنم دره ، سایت پاراگلایدر ، زیپ لاین ، دامنه کوه سبلان ، کوه آیقار داغی و . . . سالانه توجه گردشگران بیشماری را به خود جلب می نماید.
فاصله این اقامتگاه تا جهنم دره 5 کیلومتر و پل معلق مشگین شهر حدود 3 کیلومتر ، تا روستا زیبا موئیل و آبگرم حدود 12 کیلومتر می باشد. همچنین سوپر مارکت و نانوایی در فاصله حدود 50 متری اقامتگاه قرار دارد.
آنتن دهی تلفن همراه برای هر دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو