تصویر اصلی

رزرو اقامتگاه بوم گردی در شیراز - آرامش

درباره اقامتگاه

رزرو اقامتگاه بوم گردی در شیراز - آرامش
این اتاق با ظرفیت حداکثر 3 نفر یکی از اتاق های طبقه اول (با حدود 3 پله دسترسی) یک اقامتگاه بوم گردی با قدمت بیش از 150 سال مابین دوره قاجار و پهلوی در منطقه لطفعلیخان زند در شهر تاریخی و دوست داشتنی شیراز واقع شده است.
اتاق فاقد پنجره و دارای یک تخت دبل، یک تخت سینگل، حمام و سرویس فرنگی اختصاصی می باشد و سرویس ایرانی عمومی نیز در حیاط تعبیه شده است.
محوطه دلنشین و گلکاری شده حیاط که مجهز به میز و صندلی نیز می باشد با دیوار بلند محصور و واحد پذیرش 24 ساعته به همراه نگهبان شیفت شب در اقامتگاه مستقر می باشند.
در این اقامتگاه صبحانه رایگانسرو می شود و امکان سفارش انواع غذای خانگی برای وعده ناهار و شام نظیر کلم پلو شیرازی، قنبرپلو، انواع چلو گوشت و چلو خورش و ... با هماهنگی قبلی و پرداخت هزینه جداگانه وجود دارد.
با ا الی 4 دقیقه پیاده روی نیز به سوپرمارکت، نانوایی و پارکینگ عمومی دسترسی خواهید داشت.
اتاق های این اقامتگاه بوم گردی مجهز به وای فای رایگان است و پوشش اینترنت تلفن همراه نیز برای اپراتور همراه اول و ایرانسل 4G می باشد.
موقعیت جغرافیایی این اقامتگاه بوم گردی در خیابان لطفعلی خان زند، موجب دسترسی آسان گردشگران به نارنجستان قوام و خانه زینت الملک، مسجد زیبا و مشهور نصیرالملک (مسجد صورتی)، خانه نصیر الملک، مدرسه با شکوه خان، مجموعه زندیه شامل بازار وکیل، حمام وکیل، ارگ کریمخان و موزه پارس و همچنین مرکز خرید اصلی شهر می گردد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو