رزرو اقامتگاه بوم گردی در شیراز - آینه شاهنشین

رزرو اقامتگاه بوم گردی در شیراز - آینه شاهنشین

درباره اقامتگاه

رزرو اقامتگاه بوم گردی در شیراز - پنج دری
این اتاق آینه شاهنشین زیبا با ظرفیت حداکثر 5 نفر که در واقع اتاق شاه نشین این اقامتگاه نیز محسوب می شود با حدود 5 پله دسترسی در طبقه اول یک اقامتگاه بوم گردی با قدمت بیش از 150 سال مابین دوره قاجار و پهلوی در منطقه لطفعلیخان زند شهر دوست داشتنی شیراز واقع شده است.
اتاق دارای پنج درب و پنجره چوبی زیبا به سمت حیاط، طاقچه های رنگی و مجهز به سرویس کف خواب و یک تخت دو نفره، حمام و سرویس فرنگی اختصاصی می باشد و در صورت درخواست میهمانان گرامی کرسی داغ نیز برای فصول سرد سال مهیا می باشد.
اتاق پنج دری اتاقی است زمستانه جهت روزهای سرد سال، به گونه ای که زاویه تابش نور خورشید در فصل زمستان در گرمتر نمودن این اتاق تاثیر مستقیم دارد.
محوطه دلنشین و گلکاری شده حیاط که مجهز به میز و صندلی نیز می باشد با دیوار بلند محصور و واحد پذیرش 24 ساعته به همراه نگهبان شیفت شب در اقامتگاه مستقر می باشند.
در این اقامتگاه صبحانه رایگانسرو می شود و امکان سفارش انواع غذای خانگی برای وعده ناهار و شام نظیر کلم پلو شیرازی، قنبرپلو، انواع چلو گوشت و چلو خورش و ... با هماهنگی قبلی و پرداخت هزینه جداگانه وجود دارد.
با ا الی 4 دقیقه پیاده روی نیز به سوپرمارکت، نانوایی و پارکینگ عمومی دسترسی خواهید داشت.
اتاق های این اقامتگاه بوم گردی مجهز به وای فای رایگان است و پوشش اینترنت تلفن همراه نیز برای اپراتور همراه اول و ایرانسل 4G می باشد.
موقعیت جغرافیایی این اقامتگاه بوم گردی در خیابان لطفعلی خان زند، موجب دسترسی آسان گردشگران به نارنجستان قوام و خانه زینت الملک، مسجد زیبا و مشهور نصیرالملک (مسجد صورتی)، خانه نصیر الملک، مدرسه با شکوه خان، مجموعه زندیه شامل بازار وکیل، حمام وکیل، ارگ کریمخان و موزه پارس و همچنین مرکز خرید اصلی شهر می گردد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو