نمای اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی در سیاه رودبار گلستان - افرا

درباره اقامتگاه

اقامتگاه بوم گردی در سیاه رودبار گلستان - افرا
این واحد دو خوابه با ایوان اختصاصی چشم نواز در طبقه همکف یک اقامتگاه بوم گردی زیبا دو طبقه سه واحدی در فاصله 56 کیلومتری شهر گرگان و در فاصله 20 کیلومتری شهر علی آباد کتول واقع شده است.
سوئیت دارای آشپزخانه، دو اتاق خواب، تلویزیون ال سی دی، بخاری گازی، حمام و سرویس بهداشتی (فرنگی و ایرانی) می باشد و با پیمودن حدود 15 پله قابل دسترسی است.
حیاط بوم گردی با دیوار محصور می باشد و به دوربین مداربسته مجهز است، همچنین اقامتگاه دارای نگهبانی 24 ساعته می باشد، ضمنا آلاچیق های حیاط به صورت مشترک در اختیار میهمانان است.
لازم به ذکر می باشد که بوم گردی دارای رستوران می باشد و میهمانان آن می توانند با سفارش قبلی و پرداخت هزینه جداگانه طعم لذیذ غذاهای محلی نظیر اسفناج تهچین با گوشت بره یا مرغ، ترشه پلو‌، سبزی پلو با ماهی قزل آلا‌،کشک بادمجان‌، میرزا قاسمی، آش رشته‌، آش ترش‌ و... دستپخت میزبان را تجربه کنند.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت با حدود 2 دقیقه پیاده روی از اقامتگاه میسر می باشد.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G است.
علی آباد کتول در مرکز استان گلستان قرار گرفته و مرزهای جنگلی آن چسبیده به کوههای شاهرود و در مسیر جاده جنگلی و روستای هدف گردشگری ییلاقی کوهستانی می باشد.
جاذبه خاص روستا بزرگترین ذخیره گاه درختان سرخدار جهان که ثبت ملی شده و دارای چند آبشار زیبا و رودخانه و قلعه تاریخی سر قلعه و چشمه آب شور و جنگلهای زیبای هیرکانی می باشد.
فاصله اقامتگاه تا جنگل ابر 20 دقیقه و تا آبشار کبودوال هم 20 دقیقه و فاصله تا آبشار شیر آباد 35 دقیقه است.
لازم به توضیح است که حداقل سفارش هر غذا 2 پرس است و هر خانواده 4 نفره به بالا 2 نوع غذا می توانند سفارش دهند.
رستوران بوم گردی در طبقه زیر همکف می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو