اقامتگاه بوم گردی در ورزنه اصفهان - اتاق ۴، ۱۰، ۱۲

اقامتگاه بوم گردی در ورزنه اصفهان - اتاق ۴، ۱۰، ۱۲

درباره اقامتگاه

رزرو اقامتگاه بوم گردی در ورزنه اصفهان
این اقامتگاه بوم گردی با معماری بومی و زیبایی که دارد، در "ورزنه" واقع شده که فاصله 105 کیلومتری از شهر اصفهان دارد.
(قیمت گزاری به‌صورت نفر شب میباشد)
این بوم گردی شامل 15 اتاق جداگانه است و این پروفایل نمایانگر اتاقهای 4، 10 و 12 است که دارای یک تخت دوبل و دو تخت تکنفره و سرویس فرنگی و حمام اختصاصی میباشد.
لازم به ذکر این بوم گردی دارای رتبه بالایی در trip advisor است که نشان دهنده کیفیت بوم گردی، بر اساس استانداردهای بین المللی میباشد.
بوم گردی شامل امکاناتی مانند کتابخانه، سالن غذاخوری، دستگاه برای درست کردن قهوه، دمنوش و ... میباشد که در اختیار مهمانان قرار میگیرد، و فاصله تا سوپر مارکت حدود 200 متر است.
در این اقامتگاه وعده نهار و شام نیز انواع غذاهای محلی نظیر کشک بادمجان‌، کوکو سبزی‌، کالاجوش‌، اشکنه رب انار‌، دیزی (آب گوشت)‌، خوراک گوشت و سبزیجات‌ و ... با هماهنگی قبلی و پرداخت هزینه جداگانه پخت میشود.
لازم به ذکر است ما پذیرای گروهها و تورهای گردشگری نیز هستیم و همچنین با هماهنگی قبلی تورهای گردشگری برای بازدید از امکان دیدنی برگزار میشود.
فاصله این اقامتگاه تا کویر ورزنه، تنها 10 کیلومتر است، با زاینده رود و پل تاریخی و محوطه ی قایقرانی حدود 1 کیلومتر، دریاچه ی نمک 50 کیلومتر ، تا قلعه ی هزارساله ی قورتان حدود 10کیلومتر و تا منطقه گاوچاه حدود 800 متر است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو