سالن پذیرایی

رزرو هتل آپارتمان در کلاردشت - واحد ۵

درباره اقامتگاه

رزرو هتل آپارتمان در کلاردشت - واحد 5
این واحد مبله یکخوابه در طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه در ابتدای جاده روستای طبرسو پی قلعه و در فاصله حدود 6 کیلومتری از مرکز شهر کلاردشت واقع شده است.
واحد دارای سالن پذیرایی، آشپزخانه، یک اتاق خواب، سرویس بهداشتی فرنگی مشترک با حمام و بالکن رو به حیاط می باشد.
گفتنی است محیط جلوی ساختمان فضای مناسب جهت پارک یک خودرو برای هر واحد را دارد، همچنین اقامتگاه مجهز به دوربین مداربسته است که محیط لابی، راهرو طبقات و محوطه جلوی ساختمان را تحت پوشش قرار می دهد.
این اقامتگاه دارای واحد پذیرش است و میزبان در همین ساختمان حضور دارد.
جهت سفارش انواع وعده های غذایی می توانید طی پرداخت هزینه جداگانه با میزبان از قبل هماهنگ کرده تا این مورد از طریق رستورانی که در فاصله نزدیک به این اقامتگاه قرار دارد برای شما فراهم شود، به علاوه میهمانان گرامی میتوانند با پیمودن مسافت حدود 300 متری به نانوایی و حدود یک کیلومتری به سوپرمارکت دسترسی داشته و مایحتاج روزانه خود را تامین کنند.
کیفیت خطوط شبکه در ایرانسل و همراه اول برای مکالمه خوب و پوشش اینترنت در هر دو اپراتور به صورت 4G می باشد، ضمنا اقامتگاه مجهز به اینترنت وای فای است که به صورت رایگان در اختیار میهمانان قرار داده می شود.
جنگل عباس آباد، دریاچه ولشت، مازیچال، منطقه رودبارک با رودخانه های زیبا، دریاچه ولشت، رودخانه سردآبرود تنها بخشی از دیدنی های کلاردشت زیبا می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو