اجاره اقامتگاه بوم گردی در اصفهان - ۲ تخته

اجاره اقامتگاه بوم گردی در اصفهان - ۲ تخته

درباره اقامتگاه

اجاره اقامتگاه بوم گردی در اصفهان
این اتاق در یک مجموعه بوم گردی زیبا با بافتی قدیمی و معماری سنتی در طبقه همکف در مرکز شهر اصفهان در یکی از قدیمی ترین محلات اصفهان واقع شده است.
این اتاق 12 متری دارای 2 تخت خواب یکنفره می باشد که در کنار هم قرار گرفته اند ، و فاقد سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی می باشد.
اتاق های این بوم گردی با اشیاء سنتی تزئین شده اند و دارای معماری اصیل ایرانی می باشند.
این بوم گردی ارائه دهنده خدمات گوناگونی نظیر : ترانسفر فرودگاهی ، راهنمای گردشگری ، پرسنل مسلط به زبان انگلیسی ، خدمات خشکشویی و روم سرویس 24 ساعته می باشد ، همچنین دارای کافی شاپ سنتی است و انواع غذاهای محلی نیز در این اقامتگاه پخت می شود که با اطلاع قبلی میزبان امکان سفارش وجود دارد ، البته صبحانه در این اقامتگاه بومگردی رایشگان می باشد.
این بوم گردی در موقعیت بسیار مناسبی در اصفهان قرار گرفته است و در یکی از بازارهای قدیمی اصفهان قرار دارد که جاذبه های گردشگری این شهر توریستی به خوبی در دسترس می باشد ، جاذبه های نظیر : میدان نقش جهان و مسجد شیخ لطف‌الله کمتر از 2 کیلومتر ، پل خواجو و سی و سه پل کمتر از 4 کیلومتر و کلیسای وانک حدود 7 کیلومتر از این اقامتگاه فاصله دارند.
به دلیل قرار داشتن اقامتگاه در بازاری قدیمی دسترسی به آن در بین ساعات 8 صبح تا 19 امان پذیر نیست و مهمانان می باید اتومبیل های خود را در پارکینگ نزدیک اقامتگاه پارک نمایند ، البته پیاد از این پارکینک تا اقامتگاه کمتر از 10 دقیقه می باشد و در ساعات و روزهای تعطیلی بازار پارک خود رو در مجاورت اقامتگاه مشکلی ندارد ، همینطور این اقامتگاه مجهز به دوربین مداربسته می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو