ورودی

رزرو هتل سنتی نزدیک شاهچراغ - ۳ نفره

درباره اقامتگاه

رزرو هتل سنتی نزدیک شاهچراغ - 3 نفره
این اتاق با ظرفیت حداکثر 3 نفر در طبقات همکف الی اول یک هتل سنتی زیبا سه طبقه مجهز به آسانسور، نزدیک شاهچراغ و در شهر تاریخی شیراز واقع شده است.
این اتاق با پنجره های رنگی دارای وای فای رایگان، یک تخت دبل، یک تخت سینگل، یخچال، تلویزیون، حمام با سرویس فرنگی اختصاصی می باشد و محوطه دلنشین حیاط با تخت های سنتی، میز و صندلی و حوض آب، آشپزخانه مرکزی با امکان گرم نمودن غذا بصورت مشترک قابل استفاده میهمانان گرامی می باشد.
محیط اقامتگاه از چهار طرف با دیوار محصور و دارای سقف شیشه ای است و جهت برقراری امنیت ورودی، حیاط و دیگر مشاعات مجهز به دوربین مداربسته و واحد پذیرش 24 ساعته در اقامتگاه حضور دارد.
اقامتگاه فاقد پارکینگ اختصاصی است و میهمانان می توانند از پارکینگ عمومی که در فاصله حدود 5 دقیقه ای این اقامتگاه قرار دارد استفاده نمایند.
در این اقامتگاه صبحانه رایگان سرو می شود و امکان سفارش غذای رستورانی با هماهنگی قبلی و پرداخت هزینه جداگانه وجود دارد.
همچنین میهمانان گرامی می توانند از خدماتی نظیر ترانسفر فرودگاهی و گشت های شهری با هماهنگی و پرداخت هزینه بهره مند گردند.
اقامتگاه دارای وای فای رایگان است و کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4G می باشد.
نزدیکی این اقامتگاه به اماکن تاریخی شهر نظیر شاهچراغ، ارگ کریم خان زند، باغ ارم شیراز، حمام وکیل، مسجد نصیر الملک، حافظیه و آرامگاه سعدی از مزایای رزرو آن به شماره می رود.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو