نمای کلی

اجاره ویلا چوبی با آبگیر اختصاصی در گیلان

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا چوبی با آبگیر اختصاصی در گیلان
میهمانان این اقامتگاه با صبحانه رایگان پذیرایی میشوند. این ویلای چوبی دو طبقه دو خوابه با میز فوتبالدستی، میز پنگ پنگ، تردمیل، آبگیر اختصاصی و آلاچیق، قایق پدالی، زمین ورزشی فوتبال و والیبال، دوچرخه و آتشدان در منطقه ای دنج و آرام از روستای چنه سر و با فاصله حدود 5 کیلومتری از مرکز شهر صومعه سرا واقع شده است.
محوطه اطراف این اقامتگاه زیبا با فنس، سیم خاردار و پرچین محصور می باشد، همچنین میزبان اقامتگاه و همکاران مجموعه برای انجام امور نگهداری اقامتگاه در حیاط آن حضور دارند.
حیاط زیبا و بی نظیر این ویلا چوبی منحصر به فرد دارای آبگیری می باشد و استفاده از قایق پدالی در آن به صورت رایگان برای مهمانان فراهم است. همچنین اگر تجهیزات ماهیگیری همراه داشته باشید، می توانید با ماهی گیری (با پرداخت هزینه ماهی صید شده به وزن) در آبگیر لحظات دلپذیری را تجربه کنید.
این ویلا چوبی به صورت یک سالن پذیرایی شامل تردمیل، میز فوتبالدستی و میز پینگ پنگ به همراه یک سرویس بهداشتی شامل حمام، توالت فرنگی و ایرانی در طبقه اول و یک سالن پذیرایی، آشپزخانه، یک اتاق خواب مستقل و یک اتاق خواب که توسط پارتیشن جدا شده به همراه یک سرویس بهداشتی مشابه طبقه پایین در اختیار میهمانان است. یک کلبه مجزای 16 متری با لوازم خواب برای 2 نفر در آبگیر قرار دارد و در اختیار مهمانان قرار میگیرد.
تمامی موارد فوق بصورت دربست در اختیار مهمانان قرار داده میشود و فقط به دلیل حضور گاه به گاه میزبان یا کارگر مجموعه در محوطه به منظور غذادهی به ماهی ها و ماکیان، بصورت "نیمه دربست" ثبت شده است.
امکان سفارش غذاهای محلی نظیر ترش تره، میرزاقاسمی، جوجه کباب، ماهی کباب و... با هماهنگی قبلی و پرداخت هزینه جداگانه میسر است. استفاده معمول از میوه درختان حیاط این اقامتگاه نیز برای میهمانان بلامانع است.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت با حدود 3 کیلومتر فاصله از ویلا ممکن می باشد و کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 3g می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو