میز و صندلی تراس طبقه دوم

رزرو اقامتگاه بوم گردی خانه رنگی در طرقبه

درباره اقامتگاه

رزرو اقامتگاه بوم گردی خانه رنگی در طرقبه
این خانه یکخوابه دوبلکس در یک اقامتگاه روستایی در روستای مایان سفلی از توابع بخش طرقبه شهرستان بینالود استان خراسان رضوی واقع شده است، طرقبه از جاذبه‌های دیدنی مشهد‌، در دره‌ای با طبیعت سرسبز و رودخانه‌های زیبا است که از طبیعت دوستان با آغوش باز با صبحانه رایگان سرد با نان تنوری از نانوایی روستا پذیرایی می‌نماید.
طبقه همکف شامل آشپزخانه با تمامی امکانات، پذیرایی مبله شده به همراه میز پینگ پنگ و فوتبال دستی، یک اتاق خواب با تخت دبل دونفره و حیاط چمن شده‌ای شامل استخر سرپوشیده و باربیکیو می‌باشد و طبقه دوم شامل پذیرایی بزرگ مبله شده به همراه تلویزیون و سیستم پخش صوتی، تراس بزرگ به همراه میز و صندلی و حمام و سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی می‌باشد.
این اقامتگاه در روستای باصفا و منطقه‌ای کوهستانی قرار گرفته که فضای دلنشینی را برای دوری از زندگی شهر و ماشینی در اختیار مسافران قرار می‌دهد. تماشای مناظر زیبایی نظیر کوه، رودخانه و باغات اطراف و همچنین چشم انداز غروب آفتاب از تراس دلباز این خانه روستایی همراه با نوشیدن چای آتیشی، از زیباترین لحظات اقامتتان خواهد بود.
فاصله این اقامتگاه از طرقبه 15 کیلومتر، از مشهد 20 کیلومتر و از منطقه تفریحی چالیدره 16 کیلومتر می‌باشد.
به منظور بالا بردن امنیت اقامتگاه، دوربین مداربسته‌ای در ورودی اصلی نصب شده است.
میهمان گرامی لطفا قوانین این اقامتگاه را مطالعه و سپس اقدام به رزرو نمایید؛ ساعت ورود به اقامتگاه 19:30 و ساعت خروج 17:30 می‌باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو