اجاره ویلا در شمشک - دوبلکس

اجاره ویلا در شمشک - دوبلکس

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا در شمشک - دوبلکس
این ویلا دوبلکس سه خوابه با میز بیلیارد، میز فوتبالدستی، جکوزی، تراس بزرگ و حیاط زیبا و سرسبز در حد فاصله بین شمشک و فشم و با فاصله نزدیک از پیست اسکی دربند و دیزین واقع شده است.
این ویلا دوبلکس به صورت یک سالن پذیرایی، آشپزخانه و یک سرویس بهداشتی فرنگی و حمام در طبقه اول و یک نشیمن به همراه اتاق تلویزیون و میز بیلیارد در کنار سه اتاق خواب و یک سرویس فرنگی و حمام در طبقه دوم به همراه یک تراس بزرگ مهیای استفاده میهمانان می باشد.
از ویژگی های منحصر به فرد این ویلا می شود به نهر آب جاری در باغ، میز بیلیارد و فوتبالدستی حرفه ای ، دارت حرفه ای، باربکیو ، تخته نرد ، آبنما و شومینه فضای سبز اشاره کرد.
محیط اطراف حیاط زیبای این ویلا با دیواری که از بیرون مشرف نیست، محصور می باشد و به دوربین مدار بسته مجهز است، همچنین استفاده معمول از میوه درختان حیاط آن برای میهمانان بلامانع می باشد، به علاوه نگهبان اقامتگاه در آن حیاط آن سکونت دارد و عبور و مرور آن درزمان حضور میهمانان در ویلا با هماهنگی قبلی انجام می شود.
دسترسی به نانوایی و سوپرمارکت با حدود 3 دقیقه رانندگی از اقامتگاه میسر می باشد و کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور ایرانسل و همراه اول در مکالمه عالی و دسترسی به اینترنت به صورت 4g می باشد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو