فاصله تا رودخانه

اجاره کلبه جنگلی نزدیک دریاچه لفور - ۴ نفره

درباره اقامتگاه

اجاره کلبه جنگلی نزدیک دریاچه لفور - 4 نفره
این کلبه چوبی چهار نفره به همراه 8 کلبه دیگر در جوار رودخانه و جنگل های بکر روستا گالشکلا و در مجموعه اقامتی واقع شده که حدود یک کیلومتر با دریاچه زیبا لفور فاصله دارد.
این کلبه دارای رخت خواب سنتی و حمام با سرویس فرنگی می باشد و از امکانات تفریحی این مجموعه اقامتی می توان به محوطه دو هکتاری اقامتگاه، رستوران، کتابخانه، آتشگاه، بازیهای برد گیم و آلاچیق اشاره کرد.
محوطه اطراف اقامتگاه با فنس و دیوار کوتاه محصور و جهت برقراری امنیت مجموعه دارای نگهبان 24 ساعته می باشد.
گفتنی است سرو غذاهای کمپی، رستورانی و سنتی نظیر مرغ ترش، کباب دیگی، ماهی، میرزا قاسمی، کشک بادمجان و ... به همراه نان تازه با هماهنگی قبلی با میزبان و پرداخت هزینه جداگانه امکانپذیر است.
پوشش شبکه تلفن همراه برای اپراتور همراه اول در مکالمه خوب و دسترسی به اینترنت ضعیف ( E ) است و اپراتور ایرانسل فاقد کیفیت مناسب برای مکالمه و اینترنت می باشد.
از جاذبه های اطراف این اقامتگاه می توان به طبیعت بکر و سرسبز جنگلی، مسیر پیاده روی حدود 2 الی 5 کیلومتری تا سد لفور و آبشار اشاره کرد.
شایان ذکر است منطقه لفور با برخورداری از آب و هوای دل انگیز و خنک، طبیعت چشم نواز از کوه و جنگل، آبشارهای طبیعی و خروشان نظیر هفت آبشار، گزو، پلنگ‌دره و سد لفور توجه گردشگران بی شماری را به خود جلب کرده است.
در نظر داشته باشید آشپزی در داخل کلبه ممنوع می باشد و سرویس ایرانی به صورت مشترک در محوطه تعبیه شده است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو