اجاره سوئیت در لاهیجان

اجاره سوئیت در لاهیجان

درباره اقامتگاه

اجاره سوئیت در لاهیجان
این سوئیت یک واحد 50 متری و یکخوابه است و یک تخت دو نفره و 2 رختخواب سنتی دارد. همچنین شامل امکانات کامل از جمله وسایل سرمایشی و گرمایشی، آشپزخانه مجهز، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی سیار و امکانات کامل است و تمام نیازهای مربوط به اقامت مهمانان برطرف می‌کند. همچنین دسترسی خوبی به مراکز خرید و جاهای دیدنی لاهیجان دارد.
به‌طور مثال تا تالاب سوستان که مسیری با دسترسی بسیار زیبا و چشم‌اندازهای خارق‌العاده است 15 دقیقه و تا تله کابین لاهیجان که به بام سبز نیز معروف است 13 دقیقه فاصله دارد.
این اقامتگاه تا بازار سنتی لاهیجان که در میدان چهار پادشاهان واقع‌شده 12 دقیقه فاصله دارد و می‌توانید از انواع غذا و سبزیجات محلی و رنگ و بوی مردمان بومی آن منطقه لذت ببرید. اگر جاذبه‌های تاریخی برای شما جذاب باشد تا مسجد اکبریه لاهیجان که عمارت تاریخی و میراث ارزشمند این کشور است 10 دقیقه فاصله دارید و می‌توانید با اجاره سوئیت در لاهیجان و صرف هزینه کمتر برای اقامت، زمان و هزینه بیشتری را برای تفریحات در لاهیجان زیبا اختصاص دهید.
سوئیت در طبقه همکف واقع شده با داشتن ورودی مستقل بصورت کاملا دربست در اختیار مهمانان قرار میگیرد.
سوپر مارکت در فاصله 200 متری قرار دارد و نانوایی نیز در اطراف واقع شده است.
لازم به ذکر است منزل دیگری در همسایگی قرار دارد و میهمانانی که قصد رزرو هر دو واحد را دارند لطفا با پشتیبانی جاجیگا تماس بگیرند.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو