نمای خارجی. آلاچیق

اجاره آلاچیق در ارومیه

درباره اقامتگاه

اجاره سوئیت آلاچیق در ارومیه
این آلاچیق با تراسی باصفا و چشم اندازی زیبایی از باغ بصورت یک سوئیت میباشد که با چند پله بسمت بالا وارد آن میشوید.
این آلاچیق در یک مجموعه اقامتی به مساحت 1200 متر قرار دارد که مجموعا دارای دارای چهار واحد اقامتی میباشد که مجموعا تا 25 مهمان گنجایش دارد (سوئیت / کلبه چوبی / سوئیت کلبه ای / آلاچیق)
نکته: سرویس بهداشتی در محوطه و در فاصله 10 متری قرار دارد که مشترک میاشد و همچنین مهمانان میتوانند از امکانات آشپزخانه اصلی استفاده کنند یا اینکه از وعدهای غذایی مجموعه سفارش دهند.
از ویژگی های منحصر به فرد این اقامتگاه نزدیکی آن به کلیسای مارگیوکیس یا کلیسای گلپاشین است که تنها با پیمودن مسافت کوتاه 200 متری به آن میرسید.
از جاذبه های گرشگری اطراف اقامتگاه نیز می توان به دره قاسملو . پارک جنگلی شیخ تپه . چشمه آب گرم هفت آباد . موزه ارومیه . بازار تاریخی ارومیه .مال ها . مجتمع تفریحی و توریستی چیچست ، دریاچه ارومیه . کلیسای ننه مریم . تفرجگاه بند . و استخر موجهای آبی و کلیسای ننه مریم اشاره کرد.
این دهکده توریستی در 7 کیلومتری شهر ارومیه و 6 کیلومتری امامزاده قرار دارد.
همچنین امکان سفارش غذا های سنتی (دیزی خروس محلی و دلمه و...) با پرداخت هزینه و هماهنگی قبلی مهیا می‌باشد.
این اقامتگاه روستایی در روستای باستانی گلپاشین از توابع بخش مرکزی شهرستان ارومیه استان آذربایجان غربی واقع شده است . روستای گلپاشین روستایی است با بافت قدیمی در فاصله 7 کیلومتری از شهر ارومیه که هنوز خانه های قدیمی در این روستای زیبا قابل مشاهده است.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو