ورودی واحد جامی

ویلا در دهکده آویشار اسالم - جامی

درباره اقامتگاه

رزرو ویلا در اسالم - جامی
این ویلای مبله دو خوابه 75 متری با ظرفیت 4 نفر در یک مجموعه اقامتی 8 واحدی در محیطی امن و آرام در روستای بالاده واقع شده است که تا شهر تالش حدود 5 کیلومتر فاصله دارد.
این واحد مبله دارای یک تخت دو نفره، دو تخت یکنفره، حمام مشترک با فرنگی، یخچال، مبلمان، میز نهارخوری، اسپیلت و پکیج می باشد.
در این اقامتگاه صبحانه از ساعت 8:30 الی 10 صبح رایگان سرو می شود و سرو ناهار و شام محلی و ارگانیک همچون جوجه محلی، شامی محلی، اناردون و باقالاقاتق با پرداخت هزینه جداگانه و هماهنگی قبلی با میزبان در رستوران امکان پذیر است.
اقامتگاه دارای پارکینگ اختصاصی می باشد و اطراف حیاط سرسبز با دیوار محصور است و واحد نگهبانی 24 ساعته در مجموعه مستقر است، همچنین دروازه ورودی مجهز به دوربین مداربسته می باشد.
آب لوله کشی فاقد کیفیت لازم برای شرب می باشد بنابراین پیشنهاد می شود از آب معدنی استفاده نمایید.
کیفیت پوشش شبکه تلفن همراه برای دو اپراتور همراه اول و ایرانسل در مکالمه خوب و دسترسی به اینترنت به صورت 4g می باشد و اینترنت وای فای رایگان در محوطه رستوران در اختیار میهمانان قرار می گیرد.
این مجتمع با فضایی مشترک بالغ بر 5 هکتار در میان باغ های کیوی، آلوچه و شالیزارهای زیبا، با ویلاها و سوئیت های اقامتی، رستوران، کافی شاپ، کارگاه تجربه و آلاچیق مجهز به میز و صندلی باغی و تنور تعبیه شده در محوطه برای درست کردن چای آتیشی می کوشد تا خاطراتی خوش برای شما عزیزان، رقم بزند.
دسترسی آسان به جاذبه های گردشگری تالش، از جمله سورتمه ریلی، ساحل قروق، ساحل زیبای گیسوم، آبشار ویسادار و جاده رویایی اسالم به خلخال از مزایای این واحد اقامتی است.
**آویشار معتقده حیوانات هم مانند ما انسان ها نه تنها حق زندگی دارند، بلکه گاهی اوقات ما انسان ها وارد حریمشون شدیم و جاشون رو تنگ کردیم، پس همونقدر که ما حق زندگی داریم حیوانات هم به اندازه ما و‌ شاید حتی بیشتر حق زندگی دارند.
سگها، گربه ها، گاو و گوسفندها، مرغ و جوجه و اردک ها حتی گنجشک ها و کبوترهای آویشار نفس و جان ما هستند. پس اگر به هر کدوم از این عزیزان فوبیا دارید ،با احترام به شما آویشار جای مناسبی برای اقامت شما نیست.**

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو