اجاره کلبه چوبی با ویو زیبا در اولسبلنگاه - سوئه چاله

اجاره کلبه چوبی با ویو زیبا در اولسبلنگاه - سوئه چاله

درباره اقامتگاه

اجاره کلبه چوبی در اولسبلنگاه
این کلبه چوبی در ییلاق سوئه چاله در اولسبلنگاه قرار دارد و در موقعیتی با بهترین چشم‌اندازی از ابر و کوهستان واقع شده است.
این کلبه چوبی از سه اتاق خواب و یک ایوان سرپوشیده تشکیل شده که دوتا از اتاق‌ها شامل گاز، وسایل ظرفشویی و وسایل پخت و پز و قوری و کتری می‌باشد. همچنین با داشتن بخاری هیزمی و بخاری نفتی، رخت خواب و ویو بسیار خوب پنجره‌ها، با رفاه نسبتا کاملی از این منطقه کوهستانی و کلبه چوبی لذت ببرید. لازم به ذکر است که این کلبه بدون پذیرایی و به صورت سه اتاق مجاور هم می‌باشد.
اگر خوش شانس باشید در اکثر روزها در اقیانوسی از ابرها خواهید بود و آبشاری از ابر را مشاهده خواهید کرد.
چشم انداز کلبه چوبی همان تپه مشهوری هست که در بیشتر تصاویر مربوط به این ییلاقات در فضای مجازی پخش شده است. همچنین با داشتن ایوان چوبی، آتشگاهی در کنار کلبه به همراه هیزم؛ آسایش بیشتری را در کوهستان خواهید داشت.
کلبه فاصله حدود 200 متری از جاده آسفالته دارد که قسمتی جاده خاکی بوده و قسمتی نیز بصورت پیاده باید تردد شود. جاده خاکی در روزهای بارانی لغزنده می‌باشد.
برق کلبه نیز مانند تمام کلبه‌های این ییلاقات توسط موتور برق وپنل خورشیدی تامین می‌شود و موتور برق وپنل خورشیدی از شروع تاریکی هوا تا موقع خواب روشن خواهد بود. همچنین سرویس بهداشتی تمیز و مناسبی در کنار کلبه قرار دارد.حمام هم دربغل کلبه چسبیده به کلبه قراردارد

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو