نمای کلی از ویلا

اجاره ویلا باغ جنگلی در طاسکوه

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا باغ جنگلی در طاسکوه
این ویلا در کیلومتر 5 جاده ییلاقی ماسال در روستای گردشگری تاسکوه و در محیطی روستایی واقع شده است. دارای حیاطی بزرگ و سرسبز و گلکاری شده می باشد و محلی برای دورهمی و برپا کردن آتش مهیا شده است.
حیاط ویلا دارای درختان پرتقال، سروهای شیراز و لاوسون و گلهای شمعدانی و ... بوده و از نظر سرسبزی 4 فصل و همیشه سبز است. حیاط ویلا کاملاً مستقل در امنیت کامل و دورتا دور محصور و تقریبا مشجر و چشم انداز پیرامونی آن کوه و جنگل می‌ باشد.
اقامتگاه میزبان چسبیده به ضلع غربی ویلا و با حیاط و ورودی مجزا می باشد و در صورت نیاز آماده راهنمایی و رفع نیاز مهمان‌ها هستیم.
جنب حیاط ویلا محوطه ای با فنس جهت نگهداری طیور محصور شده و مهمانها جهت سرگرمی می توانند با پسماند غذایی از قبیل نان خشک و ... لحظاتی سپری کنند.
دسترسی بسیار آسان به مراکز خرید از قبیل سوپرمارکت ها، نانوایی، رستوران ها، پمپ بنزین، مراکز خدمات درمانی و هلال احمر و ... می باشد که همگی در داخل روستا فراهم و نهایت یک کیلومتر فاصله دارد.
آنتن دهی موبایل کامل می باشد. نت فورجی ، ایرانسل به نسبت بهتر می باشد.
ویلا مجهز به ترانس برق و پمپ آب بوده و نوسان برق و آب ندارد.
فاصله تقریبی ویلا با مناطق گردشگری ، تاریخی و تفریحی استان (به کیلومتر) :
جنگل حدود 100 متر، ییلاقات ماسال و علی الخصوص ییلاق توریستی اولسبلنگاه 20 ، بام سبز ماسال 5 ، غار آویشو از مسیر شاندرمن 27
فاصله با دریا 30 (ساحل رضوانشهر)، ساحل گیسوم 40 ، آبشار ویسادار 50
فاصله تا بندر انزلی 60 ، پارک سورتمه تالش 60 ،
فاصله تا شهر فومن 35 ، قلعه رودخان 50 ، ماسوله 50

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو