تراس بزرگ با ویو عالی جنگل و کوهستان

اجاره ویلا چوبی جنگلی در آلاشت با ویو زیبا

درباره اقامتگاه

اجاره ویلا چوبی سنتی در بهشت مه گرفته آلاشت
این اقامتگاه بوم گردی در یک طبقه با 8 پله دسترسی در منطقه زیبای آلاشت با متراژ 150 متر مربع و چشم انداز بی نظیر طبیعت واقع شده است. اقامتگاه دارای یک اتاق با کرسی ، پذیرایی ،آشپزخانه ، سرویس بهداشتی و حمام در داخل خانه می باشد .
آلاشت دارای جاذبه های فرهنگی و تاریخی بسیار هست و در هر فصل بی نظیر و بکر می باشد .
این خانه روستایی دارای تراسی بزرگ و چشم انداز زیبا و بی نظیر و بکر و در فاصله 5 کیلومتری از شهر آلاشت واقع شده است.
مسیر دسترسی جز یک کیلومتر آخر آسفالته بوده که با هر ماشینی قابل تردد میباشد ، در صورت رزرو و سفارش ، امکان تهیه صبحانه ، ناهار ،شام برای گردشگران عزیز وجود دارد.
اقامتگاه دارای سرایدار می باشد که با دروازه ورودی مشترک در محوطه سکونت دارد و مهمانان می توانند با پرداخت هزینه از بوفه صنایع دستی و محصولات ارگانیک اقامتگاه نیز بهره مند گردند.
کیفیت آنتن دهی ایرانسل در این ویلا خوب است و اینترنت وای فای رایگان در اختیار میهمانان قرار می گیرد.
این اقامتگاه به دلیل واقع شدن در منطقه بکر جنگلی و کوهستانی تمام فصول سال دارای آب و هوا خنک و مناظر بکر و فضا آرام و منحصر به فرد هیرکانی می باشد.
ویژگی منحصربه فرد این اقامتگاه چوبی، منظره کم نظیر، آب وهوای پاک وسالم، دوری از هیاهو شهری، لمس زندگی روستایی، مزرعه گل گاو زبان، پرورش ماکیان و مرغ و خروس، شنیدن زنگوله گاو وگوسفند
آسمان پر ستاره شب، امکان تشکیل اقیانوس و جنگل ابر می باشد.
فاصله از تهران حدودا 4 ساعت، فاصله از قائمشهر 1 ساعت و نیم و قابل دسترسی توسط قطار، اتوبوس می باشد. امکانات شهری نیز در 3 کیلومتری اقامتگاه قرار دارد.

فضای اقامتگاه

فضای خواب

امکانات

تقویم / نرخ

مقررات لغو رزرو

مقررات اقامتگاه

نقشه

نظر مهمانان

راهنمای رزرو